K
KoDirkson
Ik vindt het absurd, dat je een 0900 nummer moet bellen om een storing te melden. Door de storing werkt je telefoon niet, dus moet je met een mobiel toestel bellen.
Hier komen de mobile kosten van € 1,30 per minuut bij. (prepay), gesprekken van meer dan 10 minuten zijn geen uitzondering.
Wat kunnen we hier aan doen.
Hier komen de mobile kosten van € 1,30 per minuut bij. (prepay), gesprekken van meer dan 10 minuten zijn geen uitzondering.
Wat kunnen we hier aan doen.
