• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bereikbaarheid helpdesk

René

Moderator
Berichten
9.936
Internet
  1. Netrebel
Ligt het nou aan mij of is de helpdesk de laatste tijd goed bereikbaar?

Heb deze maand meerdere keren gebruik moeten maken van de helpdesk, en ik heb telkens binnen 2 minuten iemand aan de lijn (1e lijns helpdesk).

Als je naar 2e lijns-support wordt doorgeschakeld duurt het wel wat langer: +/- 10 minuten.

En vrijdag gebeld, kan er maandag al een monteur komen!

Of is dit ook weer per regio verschillend?
 
Een monteur? En je hebt een heel netwerk van 20 wireless laptops en nog es een heel serverpark ofzo thuisstaan en een opslagruimte met 30 routers?
shutup.gif


[me=Remboooo]vraagt zich af waar onze lieve René het geld vandaan haalt[/me]
 
Opslag ruimte met 30 routers?
 
[me=sylvester]begrijpt niet wat Remboooo bedoelt...
nosmile.gif
[/me]
De bereikbaarheid van de helpdesk is idd aanzienlijk verbeterd...
smile.gif


Owja, volgens 1 van de 1e-lijns helpdeskmedewerkers bestaat er geen 2e-lijns helpdesk!
nosmile.gif

Het is zo dat sommige medewerkers meer rechten hebben, zij worden dan de 2e-lijns helpdesk genoemd (denk ik).
Toen ik een x belde kon de 1e-lijns helpdeskmedewerker geen account voor me aanmaken, maar de volgende dag kon een andere 1e-lijns helpdeskmedewerker dat wel...
nosmile.gif
Ik vroeg aan hem dus waarom die andere medewerker dat zei enzo...hij legde het mij haafijn uit!
shiny.gif
 
Rene zei:
Opslag ruimte met 30 routers?

Dat was figuurlijk bedoeld ;)
Ik bedoelde dus of je niet eerst ff snel je netwerkje af moet breken voordat die monteur komt...
 
Ik heb m'n PC rechtsteeks om het modem, die router en al die UTP kabels.. tja die zijn voor een intern netwerkje, maar die is niet aangesloten op chello. Dat mag namelijk niet (KUCH KUCH)
 
Ja denk ik ook,..welke regio heb je het over,..zal ik eens een postcode van jou omgeving gaan intoetsen wanneer ik die helpdesk nodig heb, Hier (A'dam) is de wachttijd volgens mij nog steeds zo'n 40 Minuten, maar ik heb er zelf al heel lang niet meer naar toe hoeven te bellen.
 
Regio Rotterdam:
"er zin nog acht...................en twintig wachtenden voor u" :(

met gemiddeld 1 afvaller per twee minuten. Reken uit je winst a € 0,10 per minuut. :'(

Hoezo geen telefoontikken meer bij kabelinternet? >:(
 
aadjepiraatje zei:
Regio Rotterdam:
"er zin nog acht...................en twintig wachtenden voor u" :(
Ahja, dan is het dus verschillend per regio. Ik zit in regio Amsterdam.

..maar je kan dan tenminste nog besluiten om op te hangen als er zoveel wachtende zijn!
Ik moest laatst de helpdesk van een andere provider bellen (voor een ADSL probleempje), en die vroegen 1,15 euro per gesprek. Klinkt leuk, maar wanneer de wachttijd langer dan 10 minuten was, werd je er meteen uit gegooid >:(
 
HetHet kost zelfs € 0.70 per minuut. :o
De bereikbaarheid en de service zijn net zo belabberd.
UPC is echt niet de enigste maar i.c.m. de administratie spannen ze m.i. wel de kroon. :P
 
Terug
Bovenaan