- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Probleem speelt eigenlijk sinds jaar terug met nieuwe ET60e tv.
Wat er gedaan is door upc, buiten in kast nieuwe versterker en nieuwe multitab geplaatst, binnen nieuwe aop en wcd, met dank aan upc(geen kosten) oude was inpreciepe nog prima en net 7maand oud.
Zelf heb ik oude upc versterker fdu-44 ofzo vervangen voor nieuwe model van upc + nieuwe connectors en nieuwe coaxkabels getrokken(koka799).
Probleem is dus dat zowel 124mhz als 140mhz blijven blokken als ook de ber voor even omhoog gaat, horizon alsmede me tunerkaart in pc geven die ber dus niet en dus prima beeld.
Nu mijn vraag wat kan dit zijn brakke tuner in tv(die ook al vevangen is wegend defecte ci+ slot) of toch wat anders?
Wat er gedaan is door upc, buiten in kast nieuwe versterker en nieuwe multitab geplaatst, binnen nieuwe aop en wcd, met dank aan upc(geen kosten) oude was inpreciepe nog prima en net 7maand oud.
Zelf heb ik oude upc versterker fdu-44 ofzo vervangen voor nieuwe model van upc + nieuwe connectors en nieuwe coaxkabels getrokken(koka799).
Probleem is dus dat zowel 124mhz als 140mhz blijven blokken als ook de ber voor even omhoog gaat, horizon alsmede me tunerkaart in pc geven die ber dus niet en dus prima beeld.
Nu mijn vraag wat kan dit zijn brakke tuner in tv(die ook al vevangen is wegend defecte ci+ slot) of toch wat anders?