D
dengar
Hi,
Op dit moment heb ik "gewoon" internet.
Maar op het moment ik via usenet verbinding maak gaat mijn internet over de rooie en krijg ik dus geen internet toegang meer.
Dan is het symbool ook netwerk verbing met zo'n geel bordje erin.
Dus wel thuisnetwerk geen internet.
Haal ik mijn modem (Cisco EPC320
van de stroom en er weer op dan doet mijn internet het weer.
Probleem hehaald zich zodra ik weer verbinding maak met usenet.
Wat zou dit kunnen veroorzaken??
Op dit moment heb ik "gewoon" internet.
Maar op het moment ik via usenet verbinding maak gaat mijn internet over de rooie en krijg ik dus geen internet toegang meer.
Dan is het symbool ook netwerk verbing met zo'n geel bordje erin.
Dus wel thuisnetwerk geen internet.
Haal ik mijn modem (Cisco EPC320
van de stroom en er weer op dan doet mijn internet het weer.Probleem hehaald zich zodra ik weer verbinding maak met usenet.
Wat zou dit kunnen veroorzaken??