B
ben361
Hallo
ik heb sinds afgelopen week de horizon box en een losse modem/router(cisco 3925) bij mijn zus aangesloten.
het probleem is dat ik bepaalde zenders niet kan ontvangen,krijg dan code 2020 of 15 minuten wachten en werkt dit niet helpdesk bellen.
Heb de helpdesk gebeld en die hadden het over een switch of wcd die vervangen moest worden omdat die een bepaalde freqencie niet kon doorlaten.Klopt dit?
Maar goed om verder te gaan is er een afspraak gemaakt voor een monteur en die kwam op vrijdagmorgen.
De monteur kwam en die had nog niets gedaan had ik alle zenders weer.Waarschijnlijk kwam dat door het onderhoud van 8-2.Monteur toch alles nagekeken en signaal gemeten wat er in de meterkast binnen kwam en dat was ruimschoots voldoende.Signaal op de wcd was ook ruimschoots voldoende.Kabels en versterker waren ook in orde.
Monteur weer weg en sinds zaterdag weer die zenders niet en ook geen rtl4 en rtl5.
iemand een idee of weer doorspelen naar de helpdesk
ik heb sinds afgelopen week de horizon box en een losse modem/router(cisco 3925) bij mijn zus aangesloten.
het probleem is dat ik bepaalde zenders niet kan ontvangen,krijg dan code 2020 of 15 minuten wachten en werkt dit niet helpdesk bellen.
Heb de helpdesk gebeld en die hadden het over een switch of wcd die vervangen moest worden omdat die een bepaalde freqencie niet kon doorlaten.Klopt dit?
Maar goed om verder te gaan is er een afspraak gemaakt voor een monteur en die kwam op vrijdagmorgen.
De monteur kwam en die had nog niets gedaan had ik alle zenders weer.Waarschijnlijk kwam dat door het onderhoud van 8-2.Monteur toch alles nagekeken en signaal gemeten wat er in de meterkast binnen kwam en dat was ruimschoots voldoende.Signaal op de wcd was ook ruimschoots voldoende.Kabels en versterker waren ook in orde.
Monteur weer weg en sinds zaterdag weer die zenders niet en ook geen rtl4 en rtl5.
iemand een idee of weer doorspelen naar de helpdesk
