K
koos
Hallo, het valt bij op dat op bijvoorbeeld op rtl4 vaak programma's een beetje schokken. Het ligt niet aan mijn televisie want gister bij Champions League voetbal had ik er helemaal geen last van. Is dit een horizon probleem? Het zijn niet echt haperingen dat het beeld 2 seconden stil staat maar niet vloeiend beeld. Ook heb ik het idee dat het vaker voorkomt bij sd kwaliteit als bij hd uitzendingen.
wie o wie
wie o wie
