R
rocado
Beste forum leden,
Ik heb een aansluiting van Ziggo met in de huiskamer het AOP met UMU.
Hierop zit een ubee modem en een humax hd decoder. tussen modem en aop/umu een korte bijgeleverde kabel. Beneden werkt dan ook alles goed.
ga ik naar de eerste en de zolder.
Dan heb ik alleen zender 10 niet. hierbij blijft hij aangeven geen signaal.
als ik de Coax-kabel van de zolder eruit haal en met de aardemantel( buitzen zijde van de stekker) tegen de splitter aan leg. heb ik op de 1ste etage wel kanaal 10. maar druk ik hem in het splitter heb ik hem niet meer.
help. waar kan dit aan liggen.
groetjes Rob
Ik heb een aansluiting van Ziggo met in de huiskamer het AOP met UMU.
Hierop zit een ubee modem en een humax hd decoder. tussen modem en aop/umu een korte bijgeleverde kabel. Beneden werkt dan ook alles goed.
ga ik naar de eerste en de zolder.
Dan heb ik alleen zender 10 niet. hierbij blijft hij aangeven geen signaal.
als ik de Coax-kabel van de zolder eruit haal en met de aardemantel( buitzen zijde van de stekker) tegen de splitter aan leg. heb ik op de 1ste etage wel kanaal 10. maar druk ik hem in het splitter heb ik hem niet meer.
help. waar kan dit aan liggen.
groetjes Rob
