D
Deleted member 6805
Naar jaren afwezigheid ben ik weer terug bij Chello. Voorheen ben ik begonnen met Telekabel in Ede later werd dit Chello. Toen begon de ellende pas goed herhaaldelijk 2 tot 4 vier keer per week lag mijn verbinding eruit vaak een paar uur. Helpdesk was toendertijd een totale chaos vooral technisch en op administratief gebied.Voordat iedereen negatief begint te reageren laat ik eerst dit zeggen geen enkele provider is volmaakt. Heb er genoeg gehad om te kunnen oordelen dat adsl ook niet zaligmakend is. Vooral de download en upload snelheden vallen echt tegen in de praktijk. De enige die ik goed vond was Freeler qua cijfers. Planet Internet valt echt tegen qua snelheden en op administratief gebied is het echt een zooitje daar. Moet eerlijk bekennen dat ik vanaf december 2004 tot nu toe tevreden ben. De helpdesk is verbeterd heb ze tijdens het dhz installatie aan de phone gehad. Ben netjes te woord gestaan en men kan online zien of alles goed werkt ze kunnen zelfs bepaalde dingen in je computer zien en wijzigen zodat je weer verbinding hebt. Natuurlijk liggen losse verbindingen cq verkeerde aansluitingen aan je zelf. Zie de laatste tijd veel negatieve verhalen over de datalimiet. Mijn mening is dat Chello over moet gaan naar Fup net zoals vroeger en geen Aup. De meeste providers gebruiken namelijk Fup en daar is niks mis mee. Verandering algemene voorwaarden opzegging Chello: Let wel de meeste adsl providers hebben een jaar contract sommige hadden zelfs twee jaar met stilzwijgend verlengen.