• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ben je als enkele klant nu WEL OF NIET interessant voor UPC ?

  • Onderwerp starter kitedemon
  • Startdatum
K

kitedemon

https://ziggoforum.nl/topics/14425/
https://ziggoforum.nl/topics/15220/

Ik vraag het me de laatste tijd wel af of het zo is :embarrassed: ??

Al jaren ben ik aan het bellen met de HD en nooit, maar dan ook nooit is er een aannemer geweest die een kabel vervangt.
Ik weet dat er 2 lassen in zitten en dat er ergens een breuk zit, maar er wordt niets aan gedaan.
Als UPC nu tegen me zou zeggen dat het niet rendabel is om 1 kabel van de meterkast naar het huis te vervangen omdat het voor 1 woning te duur is en
daarom niet gedaan wordt dan weet ik waar ik aan toe ben. Dan kan ik direct een Dreambox aanschaffen en alles opzeggen.
Na 3 jaar heb ik dan eindelijk chello opgezegd en heb nu xs4all (draait tot nu toe probleemloos), maar ga ook maar de digi TV en de aansluiting
van de kabel opzeggen.

Zijn er hier mensen waar een aannemer wel alles heeft vervangen ?
Ik vraag het me af of die er zijn ?

Laat het dan even weten. En ook hoelang je erop hebt moeten wachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jawel en meestal als er brand is geweest doen ze het ineenkeer
 
Xela zei:
jawel en meestal als er brand is geweest doen ze het ineenkeer

Ik hoef dan toch niet m'n huis in de fik te zetten voor een nieuwe kabel he ;)
 
Het lijkt mij dus wel intressant om te weten of Kitedemon de enige is die dit zo heeft ervaren of dat dit structueel gebeurd.
Het is natuurlijk te zot voor woorden dat als je al 3 jaar met een probleem zit waar je ze diverse malen over inlicht en dat ze er niks aan doen, niet eens een monteur ofzo......
 
Ik ben nu in afwachting van het sein wanneer de aannemer gaat beginnen. Volgens de UPC mw kan dit al binnen enkele weken. Engbur is er iig voor mij achteraan want Ik wil wel graag weten wanneer, anders gaat het bij mij helaas ook de deur uit. zit al drie maanden zonder telefoon. Ik hoop deze week uitsluitsel te krijgen, want veel langer kan ik neit wachten.

Hopelijk gebeurt er wat, want heb toch 5 jaar zonder problemen UPC gehad. Maar als ik dit verhaal zo lees...
 
Interessant voor UPC als enkele klant, denk het niet. Ik heb het idee dat ze je liever kwijt zijn als het gaat om grote reparaties. Op mijn adres gaat het om een slechte glasvezel in de straat, in 2 jaar al ongeveer 30 monteursafspraken gehad en er is nog steeds niks gebeurd. In hun systeem staat dat er medio september wat aan gedaan word, er word ook geen monteur meer gestuurd vanwege de storing. We zitten nu in september, en heb nog nergens wat van gehoord, ik heb er dus eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen. Ik heb inmiddels een Orange adsl verbinding, natuurlijk niet zo snel als een goed werkende xtreme verbinding helaas, wel stabiel en dat is ook best wat waard. Ik vind het jammer maar moet de knoop een keer doorhakken. Ik zal september nog afwachten, mocht ik niks vernemen van UPC/Chello dan ga ik afscheid nemen, geduld heb ik genoeg gehad lijkt me.
 
EosFreak zei:
Interessant voor UPC als enkele klant, denk het niet. Ik heb het idee dat ze je liever kwijt zijn als het gaat om grote reparaties. Op mijn adres gaat het om een slechte glasvezel in de straat, in 2 jaar al ongeveer 30 monteursafspraken gehad en er is nog steeds niks gebeurd. In hun systeem staat dat er medio september wat aan gedaan word, er word ook geen monteur meer gestuurd vanwege de storing. We zitten nu in september, en heb nog nergens wat van gehoord, ik heb er dus eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen. Ik heb inmiddels een Orange adsl verbinding, natuurlijk niet zo snel als een goed werkende xtreme verbinding helaas, wel stabiel en dat is ook best wat waard. Ik vind het jammer maar moet de knoop een keer doorhakken. Ik zal september nog afwachten, mocht ik niks vernemen van UPC/Chello dan ga ik afscheid nemen, geduld heb ik genoeg gehad lijkt me.

Aha, er zijn dus steeds meer mensen hier waarbij geen aannemer komt. Bij mij is het ook steeds beloofd, maar het zal wel te kostbaar zijn ?
Als UPC dat dan ook kenbaar maakt, dan weet je idd waar je aan toe bent.
Misschien toch iets om door te sturen naar de stichting COAX en RADAR.
Ik heb bij coax dan al wel de enquete ingevuld en ben daar zeer eerlijk in geweest m.b.t. Chello.

https://www.coax.nl/enquete/index.php

Ik ben dan ook wel erg negatief in de buurt over UPC (na de laatst beloofde reparatie die nooit is uitgevoerd) en daardoor zijn er al 2 bewoners die ook al het opzeggen overwegen.
(Ze willen eerst weten hoe XS4ALL hier draait, maar dat is tot nu toe alleen maar positief)

Is ADSL Fast niets voor jou dan? Zie de site van XS4ALL www.xs4all.nl
12000/1024 voor 79,95 of Basic 6000/768 voor 59,95 ?
Tevens wel een super newsserver. (Als je er gebruikt van maakt dan?)
 
Hmm, als UPC nalaat om z'n eigen netwerk goed te onderhouden moet een advocaat er vast wel wat mee kunnen. UPC heeft wel de plicht om z'n netwerk goed te onderhouden, omdat ze anders de diensten niet kunnen leveren die ze je beloven (storingsvrij internet, DTV, telefonie enzo). Denk dat je, mits je er zin in hebt, via de rechter wel kunt afdwingen dat ze kabels vervangen als die echt aantoonbaar gaar zijn.
 
Ik heb inmiddels al een adsl verbinding van Orange, ik heb hiervoor gekozen vanwege de actie een jaar lang voor 19.95 per maand. Vanwege de grote afstand (2.5km) naar de centrale haal ik zo'n 9 mb, dit is overigens wel een stabiele verbinding, de 9 mb haal ik altijd, 's avonds of het weekend maakt allemaal geen verschil. Vooralsnog hoop ik dat het probleem deze maand word opgelost, misschien tegen beter weten in. Heb inmiddels al wel alle produkten 2x vergoed gehad, toch zou ik liever een stabiele internetverbinding hebben en fatsoenlijk TV kunnen kijken.
 
Terug
Bovenaan