• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ben ik dan nu aan de beurt..............

  • Onderwerp starter Onderwerp starter glasa
  • Startdatum Startdatum
G

glasa

Na jaren een zeer tevreden gebruiker van de diensten van UPC te zijn geweest, is er vandaag een einde gekomen aan de geloofwaardigheid van UPC.

Ik heb digitale televisie met een extra zender pakket, zonder film1 en sport.
Sinds gisterenmiddag heb ik de beschikking over de pakketten film 1 en sport 1 en tot overmaat van ramp werd er vandaag een dvr afgeleverd aan de deur, weigeren mocht niet en moest hem zelf eventueel retour sturen via het postkantoor.

Nu was ik aan het werk en heeft mijn zoon hem aangenomen, zonder erg.

Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik een abonnement had afgesloten voor de actieperiode van een halfjaar van 15 euro voor de extra paketten.
Daarbij hoorde de dvr incl. ontvanger.
Ik heb de goede man gezegd dat ik dit niet had besteld en niet nodig had, omdat ik een eigen hd recorder heb.

Kon de dvr retour sturen en op mijn opmerking dat ze hem maar konden ophalen, omdat ze hem ook gebracht hadden werd lacherig gereageerd en verteld dat dat niet kon. Vreemd.

Voor het abonnement op de paketten moest ik een opzeggingsbrief schrijven!!!!
Ik heb niets aangevraagd, dus hoef ik ook niets op te zeggen, legde ik de man uit, dus regel het maar.

Al met al zou de man een aantekening maken en zorgen dat de paketten zouden stoppen.
Vroeg gelijk om een schriftelijke bevestiging, deze zou hij per ommegaande sturen.
Zal mij benieuwen.
Nu maar hopen dat de facturen de komende maanden kloppen, anders voorzie ik een lange lijdensweg, getuige de diverse topics op het forum.

Misschien dat iemand ook met dit bijltje heeft gehakt en mij van extra advies kan voorzien.
 
glasa zei:
tot overmaat van ramp werd er vandaag een dvr afgeleverd aan de deur, weigeren mocht niet en moest hem zelf eventueel retour sturen via het postkantoor.

"Weigeren mocht niet"
Ging de postbode anders slaan? Of de politie erbij halen? ;D
In het vervolg je kinderen beter instrueren dat ze niets van vreemde mannen aan mogen nemen. ;) :)
 
Apple740 zei:
"Weigeren mocht niet"
Ging de postbode anders slaan? Of de politie erbij halen? ;D
In het vervolg je kinderen beter instrueren dat ze niets van vreemde mannen aan mogen nemen. ;) :)
Hihihihi....
 
glasa zei:
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik een abonnement had afgesloten voor de actieperiode van een halfjaar van 15 euro voor de extra paketten.
Daarbij hoorde de dvr incl. ontvanger.
Ik heb de goede man gezegd dat ik dit niet had besteld en niet nodig had, omdat ik een eigen hd recorder heb.

Heb jij (of je kinderen) toevallig per ongeluk via de mediabox een extra film pakket of DVR aangevraagd ?
 
server zei:
[edit]
dit is een reactie om te peilen of de UPC medewerkers op dit forum nog een beetje wakker zijn... :P
[/edit]
Als ze wel wakker zijn, of niet op vakantie, denk je dan echt dat ze op zoiets antwoorden?

En weigeren van een pakket van de postbode of welke andere bode dan ook, daar heb ik nog nooit van gehoord.

Edit: Dat dit sarcastisch was bedoeld, werd gezien de reacties er op niet helemaal begrepen. Zie ook mijn latere posting.
 
jtech zei:
Den Tsaar hakt gelijk z'n kop eraf als er iets wordt aangeboden dat hij niet wil :D :D

Bijna goed, twee keer een ongevraagde mediabox geweigerd, één keer een ongevraagde mediabox na 2 weken retour UPC. Nu een gevraagde DVR op bezoek en dat bevalt redelijk. Maar we gaan een beetje offtopic ;)
 
Ik kom toch nog even terug op dat niet mogen weigeren aan de deur. Ik heb het idee dat die (post)bode die zoon daarmee een beetje heeft overdonderd, misbruik makend van een beetje leeftijdsverschil en daardoor wellicht wat meer overwicht, gecombineerd met geen zin hebben (extra rompslomp) om het pakje mee terug te nemen.
Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hij ging daarmee wel finaal buiten z'n boekje!
Ik zou haast zeggen: Roep die postbode op het matje.
 
J. de Boer zei:
Ik kom toch nog even terug op dat niet mogen weigeren aan de deur. Ik heb het idee dat die (post)bode die zoon daarmee een beetje heeft overdonderd, misbruik makend van een beetje leeftijdsverschil en daardoor wellicht wat meer overwicht, gecombineerd met geen zin hebben (extra rompslomp) om het pakje mee terug te nemen.
Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hij ging daarmee wel finaal buiten z'n boekje!
Ik zou haast zeggen: Roep die postbode op het matje.

Het abonnement gaat pas dán in wanneer de Mediabox is aangesloten en na het doorlopen van het gehele installatie/activatie proces, daar ook daadwerkelijk accoord bent gegaan met de geldende voorwaarden, door op de OK-toets te drukken van je afstandsbediening.

De Mediabox kan altijd kosteloos retour worden gezonden. Dit geldt dus ook voor de -blijkbaar niet door jou aangevraagde- DVR als je hem ongeopend en dus niet geinstalleerd binnen een bepaald aantal dagen -ik geloof 7- terug stuurt.
 
@Mischa, dat kostenloos terugzenden is iedereen wel duidelijk. Je citeert mijn laatste bericht, en dat gaat daar helemaal niet over, maar over het belachelijke feit dat de zoon van topicstarter zogenaamd dat pakket niet mocht weigeren aan te nemen. En daarmee dus de extra drukte waar de klant mee wordt opgescheept. Iets waar hij niet om heeft gevraagd.
 
Ben gisteren terug gekomen van een korte vakantie en wat bleek, de kabel was geblokkeerd.
Gelijk gebeld met de 0900 en gevraagd hoe en of wat er aan de hand was.

werd mij gezegd om de DVR te activeren en dat er dan weer gewoon beeld zou zijn.
Ik heb de dame vriendelijk uitgelegd dat deze al een 10 dagen geleden is opgestuurd.
Moest ik maar even een kopie van opsturen ( bewijs van verzending ).

Al met al werd er na een verhit gesprek toegezegd dat de oude situatie zou worden hersteld en dat dat pas na het weekend kon ??????
Ook heeft de betreffende dame even gekeken hoe de activatie van het zgn. afgesloten abonnement had plaatsgevonden.
Hier was in de administratie van UPC niets terug te vinden en de dame gaf dan ook toe dat dit waarschijnlijk een fout was.
Op mijn vraag dit schriftelijk te bevestigen werd mij verteld dat dit niet mocht.
Ik denk dat ik begrijp waarom !!!!!!!!!!!!!!!!


Ook kreeg ik afgelopen week mijn telefoonrekening van mijn mobiel en daar stond het beruchte 0900 nummer op met een totaal van ruim 21 euro aan belkosten.
Ik heb daarop een mail gestuurd en brief dat ik deze kosten vergoed wil hebben, omdat ik part noch deel had aan deze hele affaire.
Zal mij benieuwen hoe dit zal aflopen.

Ik had altijd een hoge pet op van UPC, maar dit is nu wel anders.
Bereikbaarheid is nul en behulpzaamheid moet je om smeken.
 
Terug
Bovenaan