N
Noxs
Al maanden problemen met de horizon. Telkens een vastloper/schokkerig beeld. Telkens Helldesk bellen om te horen te krijgen dat het wel aan mijn kabels-aansluiting zal liggen.( De aansluiting is door een UPC monteur gedaan in aanwezigheid van een kwaliteits controleur.) Het enige wat je te horen krijgt is dat het toch daaraan kan liggen. Alles diverse keren nagekeken en de aanwijzingen opgevolgd. Natuurlijk help het niets. Weer bellen om weer het zelfde te horen. Vandaag het toppunt, uit de horizon een flinke harde tik. Beeld valt weg en niets meer te zien. Box reset, alleen een vrolijk lopend balkje, verder helemaal niets meer. Weer helpdesk gebeld, heeft dat mens ook nog de gore moed om te zeggen dat als zij een monteur stuurt het waarschijnlijk veel geld gaat kosten en dat ik daar wel rekening mee moet houden.
(hier veel harde en bijzonder lelijke woorden)
Ik betaal veel geld om ongestoord en probleemloos gebruik te kunnen maken van dat waar ik voor betaal. Ik krijg een storende ellende box, word afgescheept met *&#$%@ verhalen, dan klapt het ding uit elkaar en krijg dan ook nog een mens aan de telefoon die mij bedreigt met hoge kosten ook.
Gaat echt lekker bij UPC zo. Heb tegen die muts aan de telefoon doorgegeven dat ze maar binnen zeer korte termijn zorgen dat ik gewoon krijg waar ik voor betaal. En dat is probleemloos gebruik maken waar ik voor betaal. De zooi is hier aangelegd en aangesloten door hun monteur. Als daar iets niet in klopt is het hun fout, niet die van mij. Ik wil dus helemaal niet iets horen van extra kosten omdat er een stekkertje of iets anders verkeerd zit. Of het in huis of buiten het huis niet goed gaat is hun probleem. Ik wacht gewoon 2 tot 3 dagen af, is het dan nog niet 100% in orde dan ben ik weg bij UPC.
(hier veel harde en bijzonder lelijke woorden)
Ik betaal veel geld om ongestoord en probleemloos gebruik te kunnen maken van dat waar ik voor betaal. Ik krijg een storende ellende box, word afgescheept met *&#$%@ verhalen, dan klapt het ding uit elkaar en krijg dan ook nog een mens aan de telefoon die mij bedreigt met hoge kosten ook.
Gaat echt lekker bij UPC zo. Heb tegen die muts aan de telefoon doorgegeven dat ze maar binnen zeer korte termijn zorgen dat ik gewoon krijg waar ik voor betaal. En dat is probleemloos gebruik maken waar ik voor betaal. De zooi is hier aangelegd en aangesloten door hun monteur. Als daar iets niet in klopt is het hun fout, niet die van mij. Ik wil dus helemaal niet iets horen van extra kosten omdat er een stekkertje of iets anders verkeerd zit. Of het in huis of buiten het huis niet goed gaat is hun probleem. Ik wacht gewoon 2 tot 3 dagen af, is het dan nog niet 100% in orde dan ben ik weg bij UPC.