• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ben blij met kpn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter polleke1945
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

polleke1945

Wat ben ik blij dat ik geen alles in een heb.
Eergisteren ochtend modem defect.
Gebeld met Ziggo, half uur gewacht, toen contact.
Zou de volgende dag (gisteren) nieuw modem ontvangen.
Vandaag nog niets.
Ben dus blij met mijn vaste telefoon aansluiting, want nu kan ik tenminste nog bellen :)
 
Eh, heb je geen mobiel?

Een KPN lijn naast een Ziggo abo is een dure hobby.
 
Eh, heb je geen mobiel?

Een KPN lijn naast een Ziggo abo is een dure hobby.
Wel mobiel, maar dat is pas een dure hobby :)
Verder is het goedkoper voor ons bij kpn te zijn, voor 30 euri's per maand onbeperkt bellen (vrouw <> dochter) met alle nummers, inclusief 06 nummers...
 
Destijds heb ik een korte uitstap gehad van @Home naar Het Net/KPN. Toen ik weer terug wilde naar @Home heb ik veel problemen ondervonden door het moeizaam opereren van KPN ! Dus voor mij geen KPN meer.
[FONT=&quot]https://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=7&t=2059[/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot]https://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=12&t=2254[/FONT][/FONT]
Ben al meer dan 15 jaar bij Ziggo/Home.
Maar heb altijd de telefoon aansluiting van kpn blijven gebruiken.

Hoop dat het nu iets duidelijker is :)
 
Verder is het goedkoper voor ons bij kpn te zijn, voor 30 euri's per maand onbeperkt bellen (vrouw <> dochter) met alle nummers, inclusief 06 nummers...

Je hebt nu alleen internet bij Ziggo. Als je er een alles-in-1 pakket van zou maken kost dat €3,45 per maand meer, onbeperkt bellen naar vast en mobiel kost 10.95. Dus voor totaal €14,40 per maand kun je onbeperkt bellen. Bij KPN betaal je daar 30 euro per maand voor ?????
 
Wel mobiel, maar dat is pas een dure hobby :)
Verder is het goedkoper voor ons bij kpn te zijn, voor 30 euri's per maand onbeperkt bellen (vrouw <> dochter) met alle nummers, inclusief 06 nummers...

Maar die dure hobby had je dus toch al, doodzonde om hem dan niet te gebruiken....

En voor 30 euro onbeperkt bellen? Lijkt me toch echt dat Ziggo met VolopBellen Altijd stukken goedkoper is. Dat kost 10,95 als je Alles-in-1 hebt. En alles-in-1 is 5 euro duurder dan wat je nu hebt. Ergo: voor 16 euro extra als wat je nu betaald heb je exact hetzelfde bij Ziggo als waar je bij KPN kennelijk 30 euro voor betaald.
Dus dan mag je me echt eens uitleggen hoe bellen bij KPN en de rest bij Ziggo voor je goedkoper is.

Of doe zoals ik, als je toch al een mobiel hebt, upgrade naar een mobiel abo met onbeperkte belminuten en je kunt de hele vaste lijn eruit gooien.

Edit: oeps, Cees was me net voor.
 
onbeperkt bellen word strax 15 euro, als de abbo's gelijk worden getrokken naar upc tarief....
 
onbeperkt bellen word strax 15 euro, als de abbo's gelijk worden getrokken naar upc tarief....

Als dat al zo is, bespaar je nog steeds 10 euro per maand tov wat topicstarter kennelijk nu aan KPN betaald voor hetzelfde.

Bovendien neem ik aan dat je dan ook net zoals nu bij UPC het geval is voor dat bedrag ook onbeperkt naar veel buitenlanden kan bellen voor alleen een starttarief van 10 cent.
Dat heeft Ziggo er helaas recent uitgesloopt in ruil voor het bellen naar 06 nummers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan