P
polleke1945
Wat ben ik blij dat ik geen alles in een heb.
Eergisteren ochtend modem defect.
Gebeld met Ziggo, half uur gewacht, toen contact.
Zou de volgende dag (gisteren) nieuw modem ontvangen.
Vandaag nog niets.
Ben dus blij met mijn vaste telefoon aansluiting, want nu kan ik tenminste nog bellen
Eergisteren ochtend modem defect.
Gebeld met Ziggo, half uur gewacht, toen contact.
Zou de volgende dag (gisteren) nieuw modem ontvangen.
Vandaag nog niets.
Ben dus blij met mijn vaste telefoon aansluiting, want nu kan ik tenminste nog bellen

??