D
Deleted member 6805
Beste mensen,
Gisteren via algemeen formulier Upc een klacht cq opmerking verstuurd vandaag al antwoordt gekregen op mijn melding. Dat is wel heel erg snel zo hoort het ook nu nog even afwachten of de klacht daadwerkelijk binnen hun gestelde termijn wordt opgelost. Ik zeg maar altijd eerst zien dan geloven. Hieronder het bericht dat ik verstuurd heb plus hun antwoordt.
Een paar maanden geleden al via een medewerker 1200 mobiel telefonisch vermeld dat op de website van my mobile het beltegoed niet vermeld wordt terwijl die optie er wel staat.Nu zijn we dus weer een paar maanden verder en er is nog steeds niets veranderd aan mijn melding cq klacht terwijl het misschien maar een software probleem kan zijn!.Tuurlijk is 1244 via je mobiel ook een optie maar online is wel zo prettig dat je je beltegoed naast je verbruik kan zien. Overigens het verbruik online doet het prima.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
De verwachting is dat volgende week of op zijn laatst over 2 weken het probleem opgelost moet zijn
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Mobile
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
===========================================================
Gisteren via algemeen formulier Upc een klacht cq opmerking verstuurd vandaag al antwoordt gekregen op mijn melding. Dat is wel heel erg snel zo hoort het ook nu nog even afwachten of de klacht daadwerkelijk binnen hun gestelde termijn wordt opgelost. Ik zeg maar altijd eerst zien dan geloven. Hieronder het bericht dat ik verstuurd heb plus hun antwoordt.
Een paar maanden geleden al via een medewerker 1200 mobiel telefonisch vermeld dat op de website van my mobile het beltegoed niet vermeld wordt terwijl die optie er wel staat.Nu zijn we dus weer een paar maanden verder en er is nog steeds niets veranderd aan mijn melding cq klacht terwijl het misschien maar een software probleem kan zijn!.Tuurlijk is 1244 via je mobiel ook een optie maar online is wel zo prettig dat je je beltegoed naast je verbruik kan zien. Overigens het verbruik online doet het prima.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
De verwachting is dat volgende week of op zijn laatst over 2 weken het probleem opgelost moet zijn
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Mobile
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
===========================================================