• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beltarieven.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik wou weer een nieuw jaarabo gaan afsluiten bij upc maar daar ga ik toch eens goed over nadenken want als ik die beltarieven zie van upc vindt ik dit absoluut onaanvaardbaar.
Ik begrijp hier absoluut niks van, vindt het eigenlijk schandalig, te gek voor woorden. >:(
 
Volgens je profiel bel je niet via UPC?

Ik bel gratis binnen NL en voor 10 cent per gesprek in EU, ik vind het niet zo duur.
 
Goed gelezen creative ;D
ik wou net gaan reageren.
 
Ik vind het ook duur, en zie zeker geen reden om mijn mobiel abo biij een andere provider op te zeggen.
 
Bellen bij UPC is vreselijk aso duur, dat is voor mij een punt om eind van het jaar op te stappen.
 
Sjah zei:
Ik vind het ook duur, en zie zeker geen reden om mijn mobiel abo biij een andere provider op te zeggen.
Heel juist, ik bel met mijn mobiel abo naar vaste nummers voor ongeveer 85% goedkoper als bij upc, daarom vraag ik me af waarom upc zo abnormaal duur is met bellen, wat beoogen ze hiermee?
 
yoi zei:
Hoe doe jij dat??? Voor 10 cent?

Volgens mijn profiel informatie heb ik bellen onbeperkt met EU.
En ja, ik bel regelmatig met landen in de EU.
Vanaf het moment dat dit kon bij UPC bespaarde ik al op het abonnement.
 
Terug
Bovenaan