- Berichten
- 2.376
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik wou weer een nieuw jaarabo gaan afsluiten bij upc maar daar ga ik toch eens goed over nadenken want als ik die beltarieven zie van upc vindt ik dit absoluut onaanvaardbaar.
Ik begrijp hier absoluut niks van, vindt het eigenlijk schandalig, te gek voor woorden.
Ik begrijp hier absoluut niks van, vindt het eigenlijk schandalig, te gek voor woorden.


Voor 10 cent?