R
razoon
Beloofde snelheid Alles-in-1-pakket Extra wordt niet gehaald
Ik heb het Alles-in-1 Extra pakket.
5 mei heb ik een mailtje gekregen met beloofde snelheidsverhoging voor dit pakket van download: 16.000 kbit/s en upload: 3.000 kbit/s.
Ditzelfde zie ik ook op de website van Ziggo onder hun producten Alles-in-1 pakketten.
Ik heb in safe mode met netwerkverbinding, de websites speedtest.net en speedtest.multikabel.nl gedraaid, en merk dat de beloofde snelheid van 16000/3000 niet wordt gehaald. Via de laatste site is de uitslag nog lager.
Download schommelt tussen 13500-14500 (zou 16000 moeten zijn).
Upload schommelt tussen 1500-1800 (zou 3000 moeten zijn).
Het is nu 21 mei en het lijkt erop dat in ieder geval de uploadsnelheid nog niet is verhoogd.
Is andere mensen dat ook opgevallen?
Ik heb het Alles-in-1 Extra pakket.
5 mei heb ik een mailtje gekregen met beloofde snelheidsverhoging voor dit pakket van download: 16.000 kbit/s en upload: 3.000 kbit/s.
Ditzelfde zie ik ook op de website van Ziggo onder hun producten Alles-in-1 pakketten.
Ik heb in safe mode met netwerkverbinding, de websites speedtest.net en speedtest.multikabel.nl gedraaid, en merk dat de beloofde snelheid van 16000/3000 niet wordt gehaald. Via de laatste site is de uitslag nog lager.
Download schommelt tussen 13500-14500 (zou 16000 moeten zijn).
Upload schommelt tussen 1500-1800 (zou 3000 moeten zijn).
Het is nu 21 mei en het lijkt erop dat in ieder geval de uploadsnelheid nog niet is verhoogd.
Is andere mensen dat ook opgevallen?



