P
pox-ie
een vreemd probleem, die zich niet altijd voordoet maar de laatste tijd wel vaak, en vandaag bijna de hele dag.
Als ik bel, of gebeld wordt, dan hoor ik de andere kant wel, maar de beller of degene die ik bel hoort mij niet.
Dit is wel eens eerder voorgekomen en toen hing ik op en belde weer. Toen deed ie het wel.
Vandaag is het dus de hele tijd zo.Ik heb verschillende telefoons geprobeerd, ook met draad. Modem gereset. Niks schijnt te werken.
Na gebeld te hebben met de helpdesk komt er een monteur volgende week vrijdag. Ik weet niet precies wat hij eraan kan doen, misschien modem vervangen.
Iemand nog een tip, misschien ben ik wat vergeten
Als ik bel, of gebeld wordt, dan hoor ik de andere kant wel, maar de beller of degene die ik bel hoort mij niet.
Dit is wel eens eerder voorgekomen en toen hing ik op en belde weer. Toen deed ie het wel.
Vandaag is het dus de hele tijd zo.Ik heb verschillende telefoons geprobeerd, ook met draad. Modem gereset. Niks schijnt te werken.
Na gebeld te hebben met de helpdesk komt er een monteur volgende week vrijdag. Ik weet niet precies wat hij eraan kan doen, misschien modem vervangen.
Iemand nog een tip, misschien ben ik wat vergeten
ops:
hilips cd245.