E
Erwin13
Een vriend van ons woont in Veenendaal en heeft een telefoonnummer van Ziggo.
Als we via UPC bellen is het niet mogelijk om naar hun te bellen en krijg je de melding "dit nummer is niet in gebruik"
Ook als we bij een andere UPC aansluiting bellen naar dit nummer is het niet mogelijk
Als we echter via de mobiele (telfort) bellen krijgen we wel gewoon verbinding.
Je zou daarom zeggen dat dit probleem bij UPC ligt.
Is dit een technische fout bij UPC?
Wie weet hoe dit kan? en wat de oplossing is?
Als we via UPC bellen is het niet mogelijk om naar hun te bellen en krijg je de melding "dit nummer is niet in gebruik"
Ook als we bij een andere UPC aansluiting bellen naar dit nummer is het niet mogelijk
Als we echter via de mobiele (telfort) bellen krijgen we wel gewoon verbinding.
Je zou daarom zeggen dat dit probleem bij UPC ligt.
Is dit een technische fout bij UPC?
Wie weet hoe dit kan? en wat de oplossing is?
