W
wdb
ik zie dat bellen onbeperkt nu 26 euro kost wat eerst dacht ik 20 euro was per maand.
wel zie ik als ik het goed heb dat het nu ook inclusief mobiele gesprekken is, dat zou wel fijn zijn dan, heb ik een mobiel abo voor mobiele nummers te bellen bij Vodafone, dan hoeft dat ook niet meer straks na mijn contract.
wel zie ik als ik het goed heb dat het nu ook inclusief mobiele gesprekken is, dat zou wel fijn zijn dan, heb ik een mobiel abo voor mobiele nummers te bellen bij Vodafone, dan hoeft dat ook niet meer straks na mijn contract.