• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bellen naar nederlandse mobiele nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
89
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Met de aankondiging van de veranderingen per 1 april 2014 had ik begrepen dat het bellen naar binnenlandse mobiele nummers gratis zou worden.

Nu vandaag ( 25-4-2014 ) heb ik via de e-mail mijn factuur binnen gekregen en tot mijn verbazing zijn er gewoon net als voorgaande maanden kosten in rekening gebracht voor het bellen naar mobiele nummers.

Voor de duidelijkheid: ik heb volop bellen altijd.

Hoe kan dit ??
 
Met de aankondiging van de veranderingen per 1 april 2014 had ik begrepen dat het bellen naar binnenlandse mobiele nummers gratis zou worden.

Nu vandaag ( 25-4-2014 ) heb ik via de e-mail mijn factuur binnen gekregen en tot mijn verbazing zijn er gewoon net als voorgaande maanden kosten in rekening gebracht voor het bellen naar mobiele nummers.

Voor de duidelijkheid: ik heb volop bellen altijd.

Hoe kan dit ??
De facturering van de gesprekken loopt nog altijd wat achter. Kijk eens op Mijn Ziggo? Het zou namelijk best kunnen dat op deze factuur dus nog een aantal gesprekken uit maart staan.
 
Bedankt voor de tip.

Ik heb gekeken op Mijn Ziggo en inderdaad de kosten zijn nog van gesprekken uit maart. :oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan