- Berichten
- 89
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Met de aankondiging van de veranderingen per 1 april 2014 had ik begrepen dat het bellen naar binnenlandse mobiele nummers gratis zou worden.
Nu vandaag ( 25-4-2014 ) heb ik via de e-mail mijn factuur binnen gekregen en tot mijn verbazing zijn er gewoon net als voorgaande maanden kosten in rekening gebracht voor het bellen naar mobiele nummers.
Voor de duidelijkheid: ik heb volop bellen altijd.
Hoe kan dit ??
Nu vandaag ( 25-4-2014 ) heb ik via de e-mail mijn factuur binnen gekregen en tot mijn verbazing zijn er gewoon net als voorgaande maanden kosten in rekening gebracht voor het bellen naar mobiele nummers.
Voor de duidelijkheid: ik heb volop bellen altijd.
Hoe kan dit ??
ops: