P
pvand
Ik overweeg over te stappen op Ziggo alles in 1 (heb nu alleen Ziggo TV).
Mijn vrouw belt regelmatig naar Suriname. Dit doet ze via 0900 nummers, een bekende goedkopere manier om naar het buitenland te bellen.
In de Ziggo tarieven zie ik staan bij 0900:
Starttarief: 8 cent of afhankelijk van aanbieder
Gesprekstarief: afhankelijk van aanbieder
Betekend dit dat het gesprekstarief gewoon het tarief is wat op de site van de aanbieder vermeld staat, zo'n 10 cent per minuut voor de goedkoopste aanbieder voor Suriname. Niets meer niets minder? En dat dus met het standaard alles in 1 abonnement.
Ik hoop dat er mensen kunnen reageren die zelf ervaring hebben met Ziggo in combinatie met 0900 buitenland bellen.
Alvast bedankt :roll:
Mijn vrouw belt regelmatig naar Suriname. Dit doet ze via 0900 nummers, een bekende goedkopere manier om naar het buitenland te bellen.
In de Ziggo tarieven zie ik staan bij 0900:
Starttarief: 8 cent of afhankelijk van aanbieder
Gesprekstarief: afhankelijk van aanbieder
Betekend dit dat het gesprekstarief gewoon het tarief is wat op de site van de aanbieder vermeld staat, zo'n 10 cent per minuut voor de goedkoopste aanbieder voor Suriname. Niets meer niets minder? En dat dus met het standaard alles in 1 abonnement.
Ik hoop dat er mensen kunnen reageren die zelf ervaring hebben met Ziggo in combinatie met 0900 buitenland bellen.
Alvast bedankt :roll: