Als oud Multikabelaar valt mij op dat het bellen met Ziggo via uiteraard weer een 0900-nummer even een factor 10 duurder is geworden. Merkwaardig, je zou toch mogen verwachten dat na de fusie dit goedkoper zou worden door besparingen door schaalvergroting. Zelfs de ABNAMRO is goedkoper te bellen, dat zegt toch wel wat.
, die bel ik nooit. Ik ben met je eens dat 10 cent per minuut aan de hoge kant is voor een klantenservice, echter als het blijkt dat de wachttijden straks ook 10x minder zijn geworden, maakt het ook weer niks uit..... we zullen zien!