E
eagema
Ik heb sinds vorig jaar mijn SIM kaart van Multikabel en ben afgestapt van Prepaid KPN. Ik had altijd ontvangst en connectie om te bellen door heel Europa zeker. Echter sinds Multikabel is dit een drama. Allerleerst bleek dat ik pas na enkele weken gerechtigd was om buiten nederland te bellen. Ik moest de eerst factuur betaald hebben, om de betrouwbaarheid van mij te borgen. Dit terwijl ik al jaar en dag klant ben van Multikabel.
Nu dan het bellen naar het buitenland aanstaat is mij dit tot opheden niet gelukt. Ik kom net terug uit Italie en kon alleen SOS 112 bellen. Regelmatig komt het voor dat mijn vrienden op dezelfde lokatie en tijd wel ontvangst hebben en kunnen bellen. Ik overweeg erg sterk om te stoppen met Multikabel mobiel en weer naar KPN prepaid te gaan. Dat deed het als je het wilde gebruiken. Wellicht zie ik iets over het hoofd maar t.o.v. internet van Multikabel is mobiel bellen slecht. Internet is goed geregelt en doet wat je verwacht. Misschien dat iemand mij kan vertellen wat de limieten zijn van Mutlikabel mobiel? :cry:
Nu dan het bellen naar het buitenland aanstaat is mij dit tot opheden niet gelukt. Ik kom net terug uit Italie en kon alleen SOS 112 bellen. Regelmatig komt het voor dat mijn vrienden op dezelfde lokatie en tijd wel ontvangst hebben en kunnen bellen. Ik overweeg erg sterk om te stoppen met Multikabel mobiel en weer naar KPN prepaid te gaan. Dat deed het als je het wilde gebruiken. Wellicht zie ik iets over het hoofd maar t.o.v. internet van Multikabel is mobiel bellen slecht. Internet is goed geregelt en doet wat je verwacht. Misschien dat iemand mij kan vertellen wat de limieten zijn van Mutlikabel mobiel? :cry:
??) desk, en ik kan nog steeds niet bellen in, en naar het buitenland. Ik heb ook NLKPN in mijn scherm staan, maar kan ook geen andere keuze maken. (wordt geweigerd)