koopman4
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.965
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Heb al ruim 3 jaar mijn Belkin router 54G f5d-7230.
Nooit problemen via UTP LAN mee gehad. Nu we een ipad 2 (nieuwe maar oud model) hebben ligt het signaal er steeds na een paar uur uit. Je kan dan resetten d.m.v. de stekker, maar dit moet toch niet nodig zijn.
Belkin Helpdesk gebeld die zeggen de bandbreedte van Channel 1 t/m 13 uit te proberen cq. te wijzigen. Heb nu de helft van de Channels uitgetest en ik betwijfel of dit helpt. Volgens Belkin zijn de specificaties van de router nog voor nu prima te gebruiken. Heb wel altijd goede helpdesk wat je van vele andere merken maar zelf moet uitzoeken.
Er zijn ook mensen die zeggen dat het aan (Signaal) van Ziggo ligt, bij XS4ALL zou je hier geen last van hebben. Belkin zei echter dat het alleen de router kon zijn.
Weet iemand hier een antwoord op, zijn er nog andere instellingen?
Gerard.
Nooit problemen via UTP LAN mee gehad. Nu we een ipad 2 (nieuwe maar oud model) hebben ligt het signaal er steeds na een paar uur uit. Je kan dan resetten d.m.v. de stekker, maar dit moet toch niet nodig zijn.
Belkin Helpdesk gebeld die zeggen de bandbreedte van Channel 1 t/m 13 uit te proberen cq. te wijzigen. Heb nu de helft van de Channels uitgetest en ik betwijfel of dit helpt. Volgens Belkin zijn de specificaties van de router nog voor nu prima te gebruiken. Heb wel altijd goede helpdesk wat je van vele andere merken maar zelf moet uitzoeken.
Er zijn ook mensen die zeggen dat het aan (Signaal) van Ziggo ligt, bij XS4ALL zou je hier geen last van hebben. Belkin zei echter dat het alleen de router kon zijn.
Weet iemand hier een antwoord op, zijn er nog andere instellingen?
Gerard.
Laatst bewerkt door een moderator: