T
titus brand
Hola,
Ik vroeg me af of er geen belangenvereniging voor Chello-klanten bestaat ?
De manier waarop Chello met z'n klanten omgaat is werkelijk te gek voor woorden. Het zal ongetwijfeld aan de monopolie-positie liggen dat ze zich zo arrogant kunnen opstellen.Als ik zo eens alle klachten op deze site bekijk komt het veelal op hetzelfde neer, eindeloze wachttijden bij de helpdesk, razende mensen bij het klantencentrum op de ceintuurbaan (Amsterdam), helpdeskmedewerkers die bepaald niet gekwalificeerd zijn.
"Ja meneer, herstart U de computer maar of formateert U de schijf even, check of de stekker in het stopcontact zit, en ga zo maar door.
Ik heb ook al menigmaal op een monteur zitten wachten die niet op komt dagen.
En iedere keer kan je weer een uur in de wacht hangen voor de helpdesk, eenmaal daar aangeland word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat me nog het meest steekt is dat je min of meer als een debiel word behandeld en dat niemand eens een keer z'n nek voor je uit wil steken, problemen worden altijd weer doorgeschoven naar een andere afdeling.
Kortom, het serviceniveau is beneden alle peil !
Mijn vraag is dus of er een belangenvereniging bestaat en indien deze niet bestaat wordt het hoog tijd dat er een wordt opgericht.
Ik vroeg me af of er geen belangenvereniging voor Chello-klanten bestaat ?
De manier waarop Chello met z'n klanten omgaat is werkelijk te gek voor woorden. Het zal ongetwijfeld aan de monopolie-positie liggen dat ze zich zo arrogant kunnen opstellen.Als ik zo eens alle klachten op deze site bekijk komt het veelal op hetzelfde neer, eindeloze wachttijden bij de helpdesk, razende mensen bij het klantencentrum op de ceintuurbaan (Amsterdam), helpdeskmedewerkers die bepaald niet gekwalificeerd zijn.
"Ja meneer, herstart U de computer maar of formateert U de schijf even, check of de stekker in het stopcontact zit, en ga zo maar door.
Ik heb ook al menigmaal op een monteur zitten wachten die niet op komt dagen.
En iedere keer kan je weer een uur in de wacht hangen voor de helpdesk, eenmaal daar aangeland word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat me nog het meest steekt is dat je min of meer als een debiel word behandeld en dat niemand eens een keer z'n nek voor je uit wil steken, problemen worden altijd weer doorgeschoven naar een andere afdeling.
Kortom, het serviceniveau is beneden alle peil !
Mijn vraag is dus of er een belangenvereniging bestaat en indien deze niet bestaat wordt het hoog tijd dat er een wordt opgericht.