• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Belachelijk slechte 'service' van Ziggo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

J van E

Het gebeurt zelden maar de rook komt nu echt uit m'n oren! We hebben een alles in 1 abo van Ziggo. Eind van de middag begon de tv te storen, even later viel internet uit, daarna de telefoon en vervolgens de digitale tv ook compleet.

Ziggo gebeld, met de mobiel (waarop ik dit nu ook type). Nee, er was geen algemene storing, maar we kijken even wat we kunnen doen. Tien minuten later wordt me verteld dat er een monteur langs moet komen om het probleem op te lossen. Ok, laat maar komen, zeg ik, er vanuitgaand dat er binnen een uur een noodhulpmonteur op de stoep zal staan. Neeee, dat moet op afspraak... O, ok...

Na het invoeren van mijn gegevens kan eindelijk gekeken worden wanneer de monteur langs kan komen. Ter info: het is nu 4 mei. De monteur kan komen op... maandag 13 mei... tussen 8 en 12... Ja, ik moet dus een ochtend vrij nemen van werk.

Dat is over NEGEN DAGEN!!! En al die tijd geen internet (vooral heel vervelend voor mijn vrouw die geen mobiel internet heeft), geen telefoon en een zwaar storend analoog tv-signaal.

Ik vind dit werkelijk BELACHELIJK!!! WAARDELOOS!!! Ongelooflijk SLECHTE 'service'.

Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Dit is toch meer van deze tijd...?
 
Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Dit is toch meer van deze tijd...?

Laatst bij de dokter in het ziekenhuis.. op afspraak en pas over 5 weken
en met een storing aan de auto.. afspraak op de 19de

Hebben de buren ook problemen of is het alleen bij jou?
Kabels ge-checked? Modem gereset etc etc?
 
Tja, dit is gewoon "normaal" bij Ziggo. Misschien als je mazzel hebt kan die soms eerder komen heb ik gelezen.
 
Nou, alles doet het weer... Wat blijkt? Het was TOCH een algemene storing!!!

Ik zat analoge tv te kijken (het enige wat het nog deed) en opeens viel die ook compleet uit... om vervolgens na een minuut weer aan te gaan. Het viel me GELIJK op dat het beeld beter was dan voor het uitvallen, dus ik switch naar de digitale tv: werkt! Ik kijk naar het modem: geen geknipper. Ik loop naar de laptop: online! Ik ga dus naar de site van Ziggo en daar zie ik dat in een klein gebied rondom ons huis inderdaad niets het meer deed...

Wat ik ook zag is dat de melding van de storing (die nog als onopgelost stond) een half uur na mijn telefoontje op de site was gezet. Vervolgens heeft men mij dus NIET even gebeld dat het toch een algemene storing bleek te zijn, dat er aan gewerkt werd en dat ik in plaats van 9 dagen hoogstens iets van 4 uur op een oplossing hoefde te wachten...!

Dus ik heb nu net weer even met Ziggo gebeld om de afspraak met de monteur te annuleren en om een klacht in te dienen dat ze mij niet op de hoogte hebben gesteld van het feit dat het toch niet aan mijn verbinding lag maar dat het een algemene storing was waar aan gewerkt werd (dat kan dus WEL heel snel...). Had me zo'n twee uur van geregel (en stoom uit m'n oren) gescheeld want ik was ondertussen al bezig met noodoplossingen (voor mobiel internet en tv).

Eind goed, al goed, zou je zeggen... maar ondanks het feit dat ik natuurlijk heel blij ben dat alles het weer doet, ben ik totaal NIET blij met de 'service' van Ziggo: mijn vertrouwen daarin heeft een fikse deuk opgelopen...

BTW Ik snap dat bepaalde afspraken even kunnen duren (dokter, auto en ook monteur) maar ik ben eerlijk oprecht ECHT verbaasd dat Ziggo NIET een paar mannetjes beschikbaar heeft staan voor 'noodgevallen'. Ja, er gaat niemand dood aan een tijdje geen internet en tv maar toch... ik vind het niet van deze tijd, zoals ik al zei. Als het dan niet meteen kan, dan toch wel binnen een dag of twee. Maar 9 dagen vind ik voor zoiets als dit toch gewoon belachelijk...
 
Multikabel had dat destijds wel altijd goed geregeld.
indien het niet meer de zelfde dag kon dan was het de dag erna!


Gelukkig voor jou doet alles het weer.
 
Multikabel had dat destijds wel altijd goed geregeld.
indien het niet meer de zelfde dag kon dan was het de dag erna!
Ja, dat klinkt beter: zoiets had ik ook verwacht. Ik had maandag ook nog wel begrepen (omdat het in het weekend wat lastiger is), maar 9 dagen... nee, ik kan er nog steeds niet over uit. :roll: :wink:

Vraag me af hoe dat bij andere providers zit? Zou bijvoorbeeld XS4all je ook zolang laten zitten zonder alles?
 
Nou, alles doet het weer... Wat blijkt? Het was TOCH een algemene storing!!!

Als weer zo iets krijgt, kijk eens rond in je straat/omgeving of meerdere mensen storing hebben.
Is dat zo, dan allemaal bellen en zeggen "dat er meerdere nu ook bellen".
Als er veel telefonische melding komen, komt Ziggo sneller in actie.

En een omgeving storing (een straat of deel van wijk) wordt niet altijd op pagina vermeld.

Suc6 voor (hopelijk geen) volgende keer.
 
Ja, dat klinkt beter: zoiets had ik ook verwacht. Ik had maandag ook nog wel begrepen (omdat het in het weekend wat lastiger is), maar 9 dagen... nee, ik kan er nog steeds niet over uit. :roll: :wink:

Vraag me af hoe dat bij andere providers zit? Zou bijvoorbeeld XS4all je ook zolang laten zitten zonder alles?
Ja hoor dan krijg je te maken met KPN monteurs, die komen op dag van afspraak niet opdagen zo is er overal wel wat.
 
Vraag me af hoe dat bij andere providers zit? Zou bijvoorbeeld XS4all je ook zolang laten zitten zonder alles?

ruim een maand zonder Internet/Telefoon van XS4ALL gezeten.. kwam niet eens een monteur.. later bleek in de centrale iets stuk te zijn.. Wonderfull XS4(bijna)ALL toen maar overgestapt op Ziggo en nog steeds geen spijt van.
Minder ellende.. veel minder
 
ruim een maand zonder Internet/Telefoon van XS4ALL gezeten.. kwam niet eens een monteur.. later bleek in de centrale iets stuk te zijn.. Wonderfull XS4(bijna)ALL toen maar overgestapt op Ziggo en nog steeds geen spijt van.
Minder ellende.. veel minder
Haha, zo zie je maar weer... het is nergens perfect... :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan