• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

belachelijk lage snelheid alles in 1 basis

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lindah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lindah

Ik heb voor mijn ouders zitten kijken omdat ook zij graag naar alles in 1 willen, maar alles in 1 basis heeft wel schandalig lage snelheden zeg!

Dat staat totaal niet in verhouding tot de overige paketten en losse internet abbo's.
 
In het geval van mijn ouders zouden ze met alles in 1 plus niet voordeliger uit zijn dan nu met losse producten (ze hebben nu geen digi tv).
Met alles in 1 basis zouden ze iets goedkoper uit zijn en wel digitale tv hebben.

En als je inderdaad alle losse en pakket snelheden eens naast elkaar zou leggen zou 2000kb/s down en 400kb/s up zeer redelijk zijn voor het basis pakket.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan