Laat ik beginnen met... je gaat altijd pas je problemen spuien op forum als je reeds dik in de shit zit. Maar goed, er zullen vast meer mensen met "mijn" ervaring rondlopen en die van frustratie de boel eigenlijk weer willen opzeggen. Ik heb notabene een tijdje bij Casema gewerkt dus dan denk je :roll: nog wat geduld te hebben met je ex-collega's.
Begin december heb ik via de portal voor postcode 5247 het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver besteld. De aanvraag werd via de email bevestigd.
Ik kreeg echter maar geen bevestigingsbrief thuisgestuurd.
Een week later (rond 9 of 10 dec.) heb ik de servicedesk gebeld en men kon in EBS geen order van mij vinden.
Naja, kan gebeuren denk je dan en de medewerker was graag bereidt om opnieuw en realtime het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver voor mij aan te vragen. Bij die gelegenheid heb ik meteen ook al te horen gekregen wel telefoonnummer ik zou krijgen.
Moet goed gaan zou je denken.
Wederom bleef de bevestigingsbrief uit en uit prure frustratie heb ik gisteren 1,5 uur van m'n vrije zondag gespendeerd aan het contacten en uitleggen en uitleggen en uitleggen van de Ziggo medewerker dat ik wederom GEEN bevestiging van mijn order gekregen had.
Makkelijk zat. De order was niet te vinden in EBS.
Dit, terwijl dus notabene een Ziggo medewerker het realtime vastlegt :applause:
De Ziggo medewerker die ik gisteren aan de lijn had heeft opnieuw een order ingeschoten met dezelfde wensen en wist mij te GARANDEREN dat de leverdatum EN activatiedatum voor het modem op 30 dec. a.s. zou staan.
Wel ff drie keer slikken maar ok... dan toch nog vóór het nieuwe jaar TV, internet en telefoon...
Na tig keer de verzekering gekregen te hebben dat het pakket op de 30ste zou werken én de sugeestie om voor de zekerheid vandaag nog een keer de status van de bestelling te checken, heb ik opgehangen.
Uiteindelijk heb ik vandaag inderdaad de status van de order gechecked en :pompom: hij staat er in. Niks aan de hand dus.
NOT !
Activatiedatum modem 6 jan. 2009
Ja maar, ja maar.... Ja HIJ kon er niks aan doen en het beste was opnieuw te bellen en via "wijzigen" (of zoiets) proberen de order naar voren te halen.
Leuk... 19 minuten extra wachten en dan eindelijk een medewerker aan de lijn krijgen die mijn order cancelled... een nieuwe opvoert en dan doodleuk zegt dat het 6 jan. 2009 blijft en met hetzelfde telefoonnummer.
Beste Ziggo (ex)-collega's
U moet u diep schamen voor deze wanprestatie. :no:
Begin december heb ik via de portal voor postcode 5247 het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver besteld. De aanvraag werd via de email bevestigd.
Ik kreeg echter maar geen bevestigingsbrief thuisgestuurd.
Een week later (rond 9 of 10 dec.) heb ik de servicedesk gebeld en men kon in EBS geen order van mij vinden.
Naja, kan gebeuren denk je dan en de medewerker was graag bereidt om opnieuw en realtime het alles-in-1 EXTRA pakket + HD receiver voor mij aan te vragen. Bij die gelegenheid heb ik meteen ook al te horen gekregen wel telefoonnummer ik zou krijgen.
Moet goed gaan zou je denken.
Wederom bleef de bevestigingsbrief uit en uit prure frustratie heb ik gisteren 1,5 uur van m'n vrije zondag gespendeerd aan het contacten en uitleggen en uitleggen en uitleggen van de Ziggo medewerker dat ik wederom GEEN bevestiging van mijn order gekregen had.
Makkelijk zat. De order was niet te vinden in EBS.
Dit, terwijl dus notabene een Ziggo medewerker het realtime vastlegt :applause:
De Ziggo medewerker die ik gisteren aan de lijn had heeft opnieuw een order ingeschoten met dezelfde wensen en wist mij te GARANDEREN dat de leverdatum EN activatiedatum voor het modem op 30 dec. a.s. zou staan.
Wel ff drie keer slikken maar ok... dan toch nog vóór het nieuwe jaar TV, internet en telefoon...
Na tig keer de verzekering gekregen te hebben dat het pakket op de 30ste zou werken én de sugeestie om voor de zekerheid vandaag nog een keer de status van de bestelling te checken, heb ik opgehangen.
Uiteindelijk heb ik vandaag inderdaad de status van de order gechecked en :pompom: hij staat er in. Niks aan de hand dus.
NOT !
Activatiedatum modem 6 jan. 2009

Ja maar, ja maar.... Ja HIJ kon er niks aan doen en het beste was opnieuw te bellen en via "wijzigen" (of zoiets) proberen de order naar voren te halen.
Leuk... 19 minuten extra wachten en dan eindelijk een medewerker aan de lijn krijgen die mijn order cancelled... een nieuwe opvoert en dan doodleuk zegt dat het 6 jan. 2009 blijft en met hetzelfde telefoonnummer.
Beste Ziggo (ex)-collega's
U moet u diep schamen voor deze wanprestatie. :no:

bevestigingen incl. verschillende
yeah: