K
Kabab
Zojuist eventjes het forum zo goed mogelijk bekeken en kom wel op topics wat op mijn probleem lijkt maar wil er toch graag een nieuwe voor openen om mijn probleem duidelijk uit te leggen.
Hopelijk weet iemand direct waar het probleem daadwerkelijk ligt.
Het gaat om 2 pc's die beide draadloos zijn aangesloten via een router van Linksys versie WRT54G en de modem van Motorola. Verbinding is op beide pc's uitstekend, zowel toen het nog Casema was dan toen het overging naar Ziggo. Het enige waar we de laatste tijd last van hebben is dat het internet signaal wegvalt en dan alleen een lokaal netwerk overblijft.
Dit houd dus in dat er niet meer valt te browsen op beide pc's voordat de router word gereset. Dit gebeurt eigenlijk iedere dag wel, maar ik kan nu niet echt een duidelijke lijn ontdekken qua tijdslijn.
Ik zal nog even proberen te benoemen wat eventueel allemaal van belang kan zijn om dit probleem op te lossen.
- 1 pc heeft Vista en 1 Xp
- gaat om het snelste internet van Ziggo
- woonachtig in postcode gebied 2451
- Linksys WRT54G heeft naar mijn mening de nieuwste firmware 1.02.5
- Signaalsterkte van de pc met Vista is altijd uitstekend die met Xp zeer goed
Mocht er nog iets van belang zijn kan ik het natuurlijk altijd nog aanvullen, zoals belangrijke settings van de router bijvoorbeeld.
Alvast bedankt!
Hopelijk weet iemand direct waar het probleem daadwerkelijk ligt.
Het gaat om 2 pc's die beide draadloos zijn aangesloten via een router van Linksys versie WRT54G en de modem van Motorola. Verbinding is op beide pc's uitstekend, zowel toen het nog Casema was dan toen het overging naar Ziggo. Het enige waar we de laatste tijd last van hebben is dat het internet signaal wegvalt en dan alleen een lokaal netwerk overblijft.
Dit houd dus in dat er niet meer valt te browsen op beide pc's voordat de router word gereset. Dit gebeurt eigenlijk iedere dag wel, maar ik kan nu niet echt een duidelijke lijn ontdekken qua tijdslijn.
Ik zal nog even proberen te benoemen wat eventueel allemaal van belang kan zijn om dit probleem op te lossen.
- 1 pc heeft Vista en 1 Xp
- gaat om het snelste internet van Ziggo
- woonachtig in postcode gebied 2451
- Linksys WRT54G heeft naar mijn mening de nieuwste firmware 1.02.5
- Signaalsterkte van de pc met Vista is altijd uitstekend die met Xp zeer goed
Mocht er nog iets van belang zijn kan ik het natuurlijk altijd nog aanvullen, zoals belangrijke settings van de router bijvoorbeeld.
Alvast bedankt!