W
Wolter
Het viel me vanochtend ineens op dat bijde Tel.lampjes uitwaren
maar bijde lijnen werkten gewoon.Ik de Arris gereset en toen deden ze het weer.
Een uur later weer gekeken en weer bijde leds uit maar ook nu werkte bijde lijnen
gewoon.Weer gereset en ze brande bijde weer.Half uur later weer bijde leds uit en ook nu
werkte de bijde lijnen gewoon.
Het werkt dus allemaal prima dat is het niet maar vroeg me wel af hoe dat komt want
heb dit met deze Arris nooid gehad.
maar bijde lijnen werkten gewoon.Ik de Arris gereset en toen deden ze het weer.
Een uur later weer gekeken en weer bijde leds uit maar ook nu werkte bijde lijnen
gewoon.Weer gereset en ze brande bijde weer.Half uur later weer bijde leds uit en ook nu
werkte de bijde lijnen gewoon.
Het werkt dus allemaal prima dat is het niet maar vroeg me wel af hoe dat komt want
heb dit met deze Arris nooid gehad.
