• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beide Tel. Lampjes gaan steeds uit.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wolter
  • Startdatum Startdatum
W

Wolter

Het viel me vanochtend ineens op dat bijde Tel.lampjes uitwaren
maar bijde lijnen werkten gewoon.Ik de Arris gereset en toen deden ze het weer.
Een uur later weer gekeken en weer bijde leds uit maar ook nu werkte bijde lijnen
gewoon.Weer gereset en ze brande bijde weer.Half uur later weer bijde leds uit en ook nu
werkte de bijde lijnen gewoon.
Het werkt dus allemaal prima dat is het niet maar vroeg me wel af hoe dat komt want
heb dit met deze Arris nooid gehad.
 
Re: Bijde Tel. Lampjes gaan steeds uit.

Dat is erg vreemd.

Dit hoort niet namelijk, misschien dat de beste ARRIS zijn tijd heeft gehad ;)
 
Re: Bijde Tel. Lampjes gaan steeds uit.

Zou het ? Het heeft geen effect op de werking want die blijft gewoon goed.
Ook geen stoor of krakend geluid op bijde lijnen.Omdat het gewoon werkt weet ik ook
niet hoe lang dit aan de gang is want bijde modems staan niet echt in het gezichtsveld.
 
https://ziggoforum.nl/topics/28413/
https://ziggoforum.nl/topics/24706/
https://ziggoforum.nl/topics/19019/
https://ziggoforum.nl/topics/20009/
https://ziggoforum.nl/topics/24226/

Tadaa. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja weet ik maar het een hele tijd goed geweest daarom haal ik het aan.
 
Terug
Bovenaan