• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Begint al goed

  • Onderwerp starter Onderwerp starter brombeer!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

brombeer!

Leuke actie hebben ze bij Ziggo https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/nieuwe-klant. Ik had Tele2 internet met tv en die tv ging ten koste van m'n internet snelheid dus ik denk stap maar over het is dubbel zo snel als nu en het gaat niet ten koste van mn internetsnelheid als ik tv kijk dan. Alles gratis bij ziggo verder geen kosten of zoiets en gratis hd ontvanger... geen aanlsuitkosten en zelfs de monteur gratis! Alleen het maandelijkse bedrag voor de tv en internet van € 47,15. Keurig een bevestiging in mijn mail met een pdf bestand van mijn bestelling bedragen kloppen en alles keurig zoals afspraak. Geen verdere kosten dus. Krijg ik een bevestiging over de post en moet 59,95 voor startpakket radio en televisie betalen dus bel de ziggo klanten service wat dat inhoud, wordt me verteld dat het irdeto kaartje en het signaal op mijn kabel aanlsuiting te krijgen. Ik zeg nee want ik hoefde geen aansluiting te betalen! Zie de aanbieding op jullie site!
https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/nieuwe-klant.
i.i.g. al meerdere mails en gesprekken gedaan met de klantenservice, maar ze blijven er bij dat ik 59,95 moet betalen voor de ontvanger zoals ze nu zeggen.......kunnen ze dit maar zomaar maken.... ik had het zwart op wit en ze veranderen het zo, want ze hebben nog nooit van deze aanbieding gehoord bij de klantenservice. Heb ze de hele link gespeld voor de telefoon en ook gemaild maar kijken geeneens en ze zeggen gewoon keihard dat is geen aanbieding van ons.....nog nooit van gehoord :evil:
 
En je hebt ook Z2 ?
nee G Bruiker ben helemaal een nieuwe klant van ziggo en daarvoor was deze aanbieding ook denk ik ,om nieuwe klanten te werven die andere provider gebruiken voor internet en tv
 
ziggositeactie.jpg
 
Het lijkt erop dat ze je de aansluitkosten willen laten betalen. De aanbieding is volgend mij duidelijk dat je die niet hoeft te betalen.
Misschien kan webcare hier iets aan doen.
 
Blijkbaar zijn die flapdrollen niet op de hoogte van de aanbieding tot 20/9.

Zou mooi zijn als iemand van webcare dit op kan pakken.
 
Mogen van mij gewone mensen zijn, hoor. Mogen zelfs abnormale mensen zijn, ALS ze maar deskundig zijn en weten waar ze over praten.

Tja... Dat is vaak lastig als een helpdesk sluitpost van de begroting is :(
 
aanbieding is mij ook bekend.. jammer dat het zo is gelopen en de desk blijft vol houden dat deze aanbieding niet bestaat..
Hopen dat je de juiste mederwerker gaat treffen die het in orde maakt.
Of dat ze je hier op het forum mee kunnen helpen.

Deze actie is idd gewoon van ziggo en een mooie vind ik ook nog als de korting word verwerkt tenminste :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan