B
brombeer!
Leuke actie hebben ze bij Ziggo https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/nieuwe-klant. Ik had Tele2 internet met tv en die tv ging ten koste van m'n internet snelheid dus ik denk stap maar over het is dubbel zo snel als nu en het gaat niet ten koste van mn internetsnelheid als ik tv kijk dan. Alles gratis bij ziggo verder geen kosten of zoiets en gratis hd ontvanger... geen aanlsuitkosten en zelfs de monteur gratis! Alleen het maandelijkse bedrag voor de tv en internet van € 47,15. Keurig een bevestiging in mijn mail met een pdf bestand van mijn bestelling bedragen kloppen en alles keurig zoals afspraak. Geen verdere kosten dus. Krijg ik een bevestiging over de post en moet 59,95 voor startpakket radio en televisie betalen dus bel de ziggo klanten service wat dat inhoud, wordt me verteld dat het irdeto kaartje en het signaal op mijn kabel aanlsuiting te krijgen. Ik zeg nee want ik hoefde geen aansluiting te betalen! Zie de aanbieding op jullie site!
https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/nieuwe-klant.
i.i.g. al meerdere mails en gesprekken gedaan met de klantenservice, maar ze blijven er bij dat ik 59,95 moet betalen voor de ontvanger zoals ze nu zeggen.......kunnen ze dit maar zomaar maken.... ik had het zwart op wit en ze veranderen het zo, want ze hebben nog nooit van deze aanbieding gehoord bij de klantenservice. Heb ze de hele link gespeld voor de telefoon en ook gemaild maar kijken geeneens en ze zeggen gewoon keihard dat is geen aanbieding van ons.....nog nooit van gehoord :evil:
https://www.ziggo.nl/#producten/tv-internet/nieuwe-klant.
i.i.g. al meerdere mails en gesprekken gedaan met de klantenservice, maar ze blijven er bij dat ik 59,95 moet betalen voor de ontvanger zoals ze nu zeggen.......kunnen ze dit maar zomaar maken.... ik had het zwart op wit en ze veranderen het zo, want ze hebben nog nooit van deze aanbieding gehoord bij de klantenservice. Heb ze de hele link gespeld voor de telefoon en ook gemaild maar kijken geeneens en ze zeggen gewoon keihard dat is geen aanbieding van ons.....nog nooit van gehoord :evil:


