R
Ronaldm1979
Hoi,
nu eindelijk me router werkt. wil ik hem gaan afstellen zodat anderen mensen
niet in me pc kan komen, ik heb daar straks Panda firewall geinstalleerd. maar dan heb ik geen internet meer.
in de router zelf zit ook een secuirity. maar wat moet ik daar allemaal instellen, wil ik ongewenste mensen erbuiten houden.
greets ronald,
nu eindelijk me router werkt. wil ik hem gaan afstellen zodat anderen mensen
niet in me pc kan komen, ik heb daar straks Panda firewall geinstalleerd. maar dan heb ik geen internet meer.
in de router zelf zit ook een secuirity. maar wat moet ik daar allemaal instellen, wil ik ongewenste mensen erbuiten houden.
greets ronald,