H
HWI
Goedenavond,
Nooit gedacht maar nu toch ook mijn frustratie:
Tot zojuist altijd te spreken geweest over UPC zowel qua aanbod als service.
3 jaar geleden ben ik naar een andere woonplaats verhuisd en op mijn huidige adres kan ik geen UPC krijgen aldus UPC. Lastig verhaal dat er niet echt toe doet, dit terzijde.
Jammer maar is niet anders!
Nadat duidelijk werd dat ik geen aansluiting kon krijgen netjes de mediabox retour gedaan (meer dan 2 jaar geleden!) en dacht dat alles geregeld was. Afgelopen mei werd mij de mededeling gedaan dat ik de mediabox nog niet geretourneerd had. Stom van mij maar ik heb dat verzendbewijs niet zo lang bewaard, maar ik had immers nooit meer wat gehoord.
Heb het verhaal in mei netjes aan de medewerker uitgelegd en het was OK. Prima service zou je denken. Niet dus; ligt er vandaag een brief van de deurwaarder met de mededeling dat ik meer dan 200 Euro moet betalen.
Voor die mediabox dus, bijna zes maanden later nadat mij verteld was dat het geregeld zou zijn!
Meteen gebeld en het enige dat ik te horen kijg is dat men verzendbewijs wil zien omdat het anders systeemtechnisch niet afgehandeld kan worden. Nu moet ik dus meer dan 200 Euro aftikken. (Voor een kapotte, antieke mediabox overigens)
Beetje jammer en wat een klote service. Natuurlijk is het ook stom van mezelf dat ik dat bewijs niet langer dan 3 jaar!!!!! bewaard heb!
Mijn frustratie is er uit. Probeer deze week nog een keer te bellen als ik wat afgekoeld ben, mocht er geen oplossing komen dan nooit meer UPC!!
Groet, :'(
Nooit gedacht maar nu toch ook mijn frustratie:
Tot zojuist altijd te spreken geweest over UPC zowel qua aanbod als service.
3 jaar geleden ben ik naar een andere woonplaats verhuisd en op mijn huidige adres kan ik geen UPC krijgen aldus UPC. Lastig verhaal dat er niet echt toe doet, dit terzijde.
Jammer maar is niet anders!
Nadat duidelijk werd dat ik geen aansluiting kon krijgen netjes de mediabox retour gedaan (meer dan 2 jaar geleden!) en dacht dat alles geregeld was. Afgelopen mei werd mij de mededeling gedaan dat ik de mediabox nog niet geretourneerd had. Stom van mij maar ik heb dat verzendbewijs niet zo lang bewaard, maar ik had immers nooit meer wat gehoord.
Heb het verhaal in mei netjes aan de medewerker uitgelegd en het was OK. Prima service zou je denken. Niet dus; ligt er vandaag een brief van de deurwaarder met de mededeling dat ik meer dan 200 Euro moet betalen.
Voor die mediabox dus, bijna zes maanden later nadat mij verteld was dat het geregeld zou zijn!
Meteen gebeld en het enige dat ik te horen kijg is dat men verzendbewijs wil zien omdat het anders systeemtechnisch niet afgehandeld kan worden. Nu moet ik dus meer dan 200 Euro aftikken. (Voor een kapotte, antieke mediabox overigens)
Beetje jammer en wat een klote service. Natuurlijk is het ook stom van mezelf dat ik dat bewijs niet langer dan 3 jaar!!!!! bewaard heb!
Mijn frustratie is er uit. Probeer deze week nog een keer te bellen als ik wat afgekoeld ben, mocht er geen oplossing komen dan nooit meer UPC!!
Groet, :'(


