Beetje hoge rekening, maar snel gecorrigeerd

Trouwens waarom zouden ze de eerste drie maanden crediteren? De eerste twee maanden heb je zo-wie-zo gratis digi-tel. Wel zo coulant van ze

Ja hoor...Op mijn eerste 3 rekeningen werd netjes het abonnementsgeld voor digitale telefonie
afgehouden...dus niks gratis! Lekker coulant.... :9

Auto incasso en factuur on-line had ik trouwens al...dus...

Moet maar weer afwachten tot Mei of alles nu wel goed loopt.

Caesar
 
Ooow wat voel ik me thuis hier..... ;)

Mijn eerste factuur (nu een jaar geleden) was niet juist dus sinds die tijd bezig om de facturen goed te krijgen, betaal je een niet kloppende factuur niet wordt je afgesloten en verwachten ze dat alsnog betaald ook voor de periode dat je afgesloten bent....

De produkten van UPC zijn echt wel oke' , maar als er iets fout gaat met de facturen dan ben je echt de lul, zie dat maar weereens goed te krijgen....
 
Als je een pakket bestelt (chello+telefonie), zonder dat je één van beide producten hebt, wordt de pakketkorting automatisch toegevoegd. Ga je upgraden (van bijvoorbeeld chello only naar chello+telefonie), dan moet je inderdaad een formulier invullen en retourneren.
 
En zo is het maar net.
Geen problemen voor nieuwe leden,alleen voor de oude.
(dit is eigenlijk oud nieuws)
 
Als je een pakket bestelt (chello+telefonie), zonder dat je één van beide producten hebt, wordt de pakketkorting automatisch toegevoegd. Ga je upgraden (van bijvoorbeeld chello only naar chello+telefonie), dan moet je inderdaad een formulier invullen en retourneren.

Dan mogen ze tegenover bestaande klanten daar wel eens gewag over maken!
Het minste wat ze kunnen doen is een formuliertje meesturen met het installatiepakket,
of het vermelden op de site...scheelt een hoop gemekker en gebel achteraf!


Caesar
 
Ik denk dat UPC/Chello zich een beetje verkeken heeft in het succes van de ADSL inruil weken en helemaal de gratis digi-tel bij Extreme actie. Dat laatste uite zich vooral in verschillende "problemen" bij bestaande klanten na het omzetten;

- Pakket korting vergeten, de ene moest het aanvragen terwijl de ander dat met 1 simpel telefoontje geregeld had
- 2 maanden gratis telefonie, waarom? Dat was toch al gratis
- Gratis DEC-toestel, de ene krijgt het wel, de ander niet
- Ineens twee accounts in plaats van één
 
Ik ben ook tijdens de ADSL inruilweken naar UPC/Chello overgestapt.
Mij is opgevallen dat ik veel meer "cadeautjes" heb gekregen dan beloofd.

In de reclamecampagne werd € 50,-- inruilkorting + een SIM kaart met een beltegoed van € 10,-- beloofd. Deze heb ik ook beide ontvangen.
Niet verwacht toch gekregen: op de eerste factuur ontving ik nog een creditering t.w.v. het abonnementsgeld ( € 59,95 ). Bovendien heb ik ook de Philips DECT telefoon ontvangen. Erg gul van UPC! :6
 
voel me ook thuis in dit topic..

ik persoonlijk heb 3 klantnummers voor de 4 diensten die ik betrek

kwaliteit v.d. diensten prima
alleen de facturering is een drama

jammer
 
Ik wordt echt helemaal gek van die pakketkorting!!

Ik ben in maart overgestapt van de combinatie Chello Classic + Freetime naar Chello Extreme + Freetime omdat dit maar 2 euro duurder zou zijn.
Nou komt het eerste punt waar ik me enorm kwaad over kan maken.. Moet ik weer opnieuw die pakketkorting aanvragen. Waarom er vanderd toch niks alleen iets sneller internet ???
Dus ik op dezelfde dag (half maart) formulier ingevuld en opgestuurd, want ik wil wel mijn korting.

De eerste factuur komt binnen half april en er gebeurd waar ik al bang voor was.. Pakketkorting is niet verwerkt wat me toch snel 20 euro scheelt per factuur.
Gelijk gebeld naar de HD, vrouwtje aan de lijn. Ze geeft aan dat het even kan duren voordat de pakketkorting is verwerkt, maar dan wordt het waarschijnlijk met terugwerkende kracht op de volgende factuur vermeld. Ik moest dus nog even geduld hebben.

De tweede factuur komt binnen half mei (vandaag dus), dus ik denk lekker lage factuur. Nou mooi niet dus, wederom geen pakketkorting vermeld en weer een extreme hoge factuur >:(
Gelijk weer gebeld naar de HD, gozer aan de lijn. Pakketkorting is pas verwerkt per 10 mei (gisteren) en gaat pas per 10 mei in. Maar hij ging even vragen of dit gecorrigeerd kon worden. Waarschijnlijk heeft zo'n stroppie hem verteld dat dat niet mocht en dat mocht hij mij vertellen aan de telefoon. Ik nam daar geen genoegen mee en bleef 5 minuten doorhameren dat het belachelijk is dat ze adverteren met een pakket voor 59 euro en dat dit pas na 2 maanden ingaat (terwijl ik al een jaar een pakket heb).
Hij bleef ook volhouden dat het niet kan en heeft wel 30 keer zijn excuses gemaakt waar ik natuurlijk helemaal niks aan heb. Stroppie wilde natuurlijk niet aan de telefoon komen.
Enige oplossing was een schriftelijke klacht, maar we weten hoe dit werkt bij UPC...

Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven, maar dit grapje kost mij wel 40 euro. Nu is de switch naar Extreme toch niet zo goedkoop gebleken als ik had gehoopt. :-\ :'(

Ik ben erg blij met de diensten die UPC aanbiedt, maar de facturering is echt een groot drama, met als belangrijkste vraag..

Waarom moet je pakketkorting in hemelsnaam los aanvragen en regelen ze dat niet gewoon bij UPC zelf. Ze zien daar toch ook dat je een pakket hebt???
 
Hmm, ik had je die pakketkorting met terugwerkende kracht wel gegeven hoor. Als je de HD hebt gebeld, bel nu dan de klantenservice (of omgekeerd).
 
Terug
Bovenaan