MrFloris
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.098
Maandje terug overgestapt van Chello Light internet met FreeTime VOIP Telefonie en Analoge TV naar Chello Extreme met hierbij FreeTime VOIP Telefonie en Digitale TV + Extra channel pakket. Ik heb alles snel ontvangen en binnen korte tijd ook de mediabox. Deze box was kapot er de maandag erop zou monteur komen: prima op tijd en met nieuwe mediabox. Snelle overstap en goed geregeld UPC.
Nu de rekening gehad en hierop is de vorige maand + april + freetime + digitale tv + gemaakte kosten en kortingen en eenmalige kosten. OOPS beetje duur!
De monteur is zonder het te melden dat dit geld zou kosten eenmalig neergezet als ' afmaken installatie ' , terwijl de afspraak was om het boxje te switchen nadat monteur zou bevestigen dat het daar aan lag. En op de rekening is freetime als abbo vermeld en volledig bedraf neergezet. Das toch bijna 14 euro.
Dus even bellen
In maart heb ik al 65 euro betaald voor o.a. light, en nu in april dus maart extreme + april extreme .. en 21 korting voor beindigen van light. Ok, gesnapt. Daarom is deze iets duurder. Ondanks dat het op de specifiatie staat is het lastig vinden. Er staat zoveel!
De monteur was opgezocht in het systeem en gevonden dat het een switch was, de volgende rekening wordt gecrediteerd (32,77): prima service! Bedankt. Daarna doorverbonden met iemand anders die veel moeite voor me gedaan heeft, ze was geweldig: dus bedankt. Ze heeft uitgevogeld dat de combi/pakket korting niet doorgevoerd was en ik krijg die 14 euro terug op de volgende rekening en vanaf de volgende rekening moet het goed staan in het systeem nu, evenals digitale tv + korting. Ik had blijkbaar te weinig korting gekregen hierop > bedankt voor het opmerken: Wederom prima service dus.
De dtv signaal versterker aangevraagd bij haar en ze vond dit geen probleem om te doen. Maar ze wist niet of het geld zou kosten. Ze vraagt het aan en als het dan geld kost dan belt ze terug, en anders niet (en dan komt ie vanzelf in de post). Ongekende service: bedankt!
Ondanks dat de rekening hoog was door verrekening van vorige maand en foutje van kosten monteur + pakketkorting .. is het afgerond en heb ik er goed gevoel over.
Zo zie je maar dat beetje goeie mensen binnen het bedrijf en persoonlijke klantenservice veel uit kan maken. Dit gaat de goeie kant op UPC!
Op de rekening was trouwens inderdaad de 3 gratis films ter compensatie verrekend. Erg prettig. De films die ik gehuurd heb zijn ook in mindering gebracht, dus dat is fijn. Ik heb nog 1 gratis film over (heb er twee besteld) en hoop dat de volgende rekening deze dan ook niet in rekening brengt.
Ik vind het erg jammer dat het niet meteen goed gegaan is, slordig zelfs. Maar wel prettig dat de mensen die het oplossen van de HD/TD/etc hun best hebben gedaan om het ook netjes op te lossen, daarvoor dank.
Nu de rekening gehad en hierop is de vorige maand + april + freetime + digitale tv + gemaakte kosten en kortingen en eenmalige kosten. OOPS beetje duur!
De monteur is zonder het te melden dat dit geld zou kosten eenmalig neergezet als ' afmaken installatie ' , terwijl de afspraak was om het boxje te switchen nadat monteur zou bevestigen dat het daar aan lag. En op de rekening is freetime als abbo vermeld en volledig bedraf neergezet. Das toch bijna 14 euro.
Dus even bellen

In maart heb ik al 65 euro betaald voor o.a. light, en nu in april dus maart extreme + april extreme .. en 21 korting voor beindigen van light. Ok, gesnapt. Daarom is deze iets duurder. Ondanks dat het op de specifiatie staat is het lastig vinden. Er staat zoveel!
De monteur was opgezocht in het systeem en gevonden dat het een switch was, de volgende rekening wordt gecrediteerd (32,77): prima service! Bedankt. Daarna doorverbonden met iemand anders die veel moeite voor me gedaan heeft, ze was geweldig: dus bedankt. Ze heeft uitgevogeld dat de combi/pakket korting niet doorgevoerd was en ik krijg die 14 euro terug op de volgende rekening en vanaf de volgende rekening moet het goed staan in het systeem nu, evenals digitale tv + korting. Ik had blijkbaar te weinig korting gekregen hierop > bedankt voor het opmerken: Wederom prima service dus.
De dtv signaal versterker aangevraagd bij haar en ze vond dit geen probleem om te doen. Maar ze wist niet of het geld zou kosten. Ze vraagt het aan en als het dan geld kost dan belt ze terug, en anders niet (en dan komt ie vanzelf in de post). Ongekende service: bedankt!
Ondanks dat de rekening hoog was door verrekening van vorige maand en foutje van kosten monteur + pakketkorting .. is het afgerond en heb ik er goed gevoel over.
Zo zie je maar dat beetje goeie mensen binnen het bedrijf en persoonlijke klantenservice veel uit kan maken. Dit gaat de goeie kant op UPC!
Op de rekening was trouwens inderdaad de 3 gratis films ter compensatie verrekend. Erg prettig. De films die ik gehuurd heb zijn ook in mindering gebracht, dus dat is fijn. Ik heb nog 1 gratis film over (heb er twee besteld) en hoop dat de volgende rekening deze dan ook niet in rekening brengt.
Ik vind het erg jammer dat het niet meteen goed gegaan is, slordig zelfs. Maar wel prettig dat de mensen die het oplossen van de HD/TD/etc hun best hebben gedaan om het ook netjes op te lossen, daarvoor dank.