• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldverhouding Comedy Central Family

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beukers
  • Startdatum Startdatum
B

Beukers

Hallo iedereen,

Hebben jullie ook bij Comedy Central Family dat de beeldverhouding niet klopt?
Het wordt van 16:9 naar 4:3 geconverteerd om het logo erin te laten passen maar wordt vervolgens weer in 4:3 weergegeven. Het beeld is bijna vierkant.

Grt Sjoerd
 
Klopt, Comedy Central Family maakt er soms een potje van. Eerst worden oude 4:3 beelden naar 16:9 anamorf geconverteerd met rechts en links zwarte balken om de originele beeldverhouding te behouden. Vervolgens wordt dit soms weer naar 4:3 geconverteerd. Het vreemde is dus dat het soms wel goed is gedaan en soms niet. Stuur een klacht naar Comedy Central Family, zou ik zeggen :)
 
Terug
Bovenaan