R
redlum
Wat kan de oorzaak zijn van dat wanneer ik van zender wijzig ik een moment een blauw scherm heb en dat vooral wanneer ik van de Nederlandse zenders schakel naar de buitenlandse zoals Discovery, Fox of BRT maar ook van de Nederlandse zenders naar de regionale zenders. Omgekeerd is dit ook het geval.
Wanner ik schakel tussen de NPO zenders of naar RTL of SBS maar ook terug is dit niet het geval.
Wanner ik schakel tussen de NPO zenders of naar RTL of SBS maar ook terug is dit niet het geval.