• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldstoring

  • Onderwerp starter Onderwerp starter redlum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

redlum

Wat kan de oorzaak zijn van dat wanneer ik van zender wijzig ik een moment een blauw scherm heb en dat vooral wanneer ik van de Nederlandse zenders schakel naar de buitenlandse zoals Discovery, Fox of BRT maar ook van de Nederlandse zenders naar de regionale zenders. Omgekeerd is dit ook het geval.
Wanner ik schakel tussen de NPO zenders of naar RTL of SBS maar ook terug is dit niet het geval.
 
waarschijnlijk staat de beeldresolutie van je decoder op automatisch, die past zich dan steeds aan aan het tvsignaal van de zender die je kiest, als je van een HD naar een SD zender zapt moet je tv dan steeds de resolutie aanpassen en krijg je even een blauw scherm te zien.
als je de decoder vast zet op bv 1080i of 720p. zal de decoder de Sd zenders steeds upgraden naar die resolutie zodat je TV niet steeds aangepast hoeft te worden.
 
Mijn dank voor jou reactie want het werk weer als een speer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan