• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldruis en storingen en blokken in beeld

  • Onderwerp starter schildpadjee
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

schildpadjee

Hallo,

1 jaar lang Ziggo zonder problemen gedraaid nu krijg ik af en toe blokken en ruis in beeld.

Alle stappen die op internet staan heb ik al geprobeerd dus:

Er staat geen draadloze app in de buurt
hij is rechtstreeks aangesloten. ook nieuwe kabel geprobeerd.
voor de rest alles hetzelfde als anders.
smartcard ontvanger is nog geen jaar oud dus daar ligt het ook niet aan.

Kan het aan de smartcard liggen?

Ik ben ten einde raad!!

Vast bedankt
 
Een defecte smartcard veroorzaakt normaal geen blokjes e.d. in beeld.
Als je zeker weet dat het met een directe, goede kabel op het AOP ook voorkomt, dan zou het ook een defect in de Ziggo kabel buitenshuis kunnen zijn. Een Ziggo monteur kan dat meten. Maar daarvoor moet je dus de helpdesk bellen.
 
Slecht beeld

Heb je soms het geluid via een receiver met een optische geluids kabel ? ,ik heb dat wel en bij een paar zenders heb ik ook slecht beeld het is bij mijn altijd op de zelfde zenders 17 en 208 en als ik mijn receiver uitschakelt heb ik dus het geluid gewoon via de tv dan is het beeld gelijk weer goed ik heb een Samsung tv en Samsung receiver
 
slecht beeld overlopend in andere netten en alleen bij filmnet 103 t/m 105

hoi, bij mij het zelfde verhaal heb dus de helpdesk gebeld maar die geven me als antwoord u krijgt van ons een sticker dan stuurt u uw modem op in een doos met die sticker opgeplakt en na twee weken krijgt u bericht.
met als gevolg 2 weken geen tv!! ja maar mevrouw u kunt ook analoog kijken jaaaa daaaaag ik betaal me blauw heb 3 abb en tv extra alles - in -1
dus verwacht wel wat andere service het ligt niet aan mij maar aan een produkt van ziggo.!!!!
ik woon in rijswijk en woon vlakbij het kantoor van ziggo den haag daar zit een service balie kan ik daar niet terecht met mijn modem???
Een HD recorder van het merk cisco zwart??? ook niet de goedkoopste en is nog geen half jaar oud???!!!!!
Beetje jammer dus mijn vraag wat nu OPSTUREN vind ik geen OPTIE!!!!
mvg, Anita Rosa
 
Lijkt me sterk dat je een nieuw modem nodig hebt om TV te kunnen kijken. :schater:
 
Ik weet wel dat je ook zonder modem tv kunt kijken maar in analoog tv kijken heb ik geen zin en dat twee weken !!!!!en fijn dat je dat grappig vindt. Maar als ik een storing heb aan duur modem kan je toch ook een monteur sturen of dat ik zelf naar de service balie kan dat is bij mij om de hoek dat vind ik gewoon slechte service. Een nu kan ik alle netten kijken waar ik ook voor betaal ze zijn er al over uit dat het waarschijnlijk aan mijn modem ligt.
 
Nogmaals, je hebt geen modem om nodig om analoog of digitaal te kunnen kijken.
 
En het lijkt me sterk dat je de cisco HD recorder/decoder niet naar de service balie kunt brengen als je dat liever doet. Maar wel even aardig zijn tegen de HD medewerker, als je boos doet, doen ze niks (heel menselijk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan