• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldkwaliteit TV538 - 'Not Broadcast Quality'

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zo'n slechte beeldkwaliteit nooit eerder op de digitale kabel heb gezien. TV538 breekt alle recorden. Is TV538 met een webcam opgenomen? Een wazig, onscherp en in mijn opninie 'not broadcast quality' beeld wordt door UPC doorgegeven. Behalve de zeer slechte beeldkwaliteit loopt het geluid ook niet synchroon. Ligt het aan de amateuristische manier van uitzenden of heeft het kanaal technische problemen?

Als Royaal abonnee vraag ik me af hoe UPC de lef heeft om deze zender door te geven op deze manier. Niet te geloven dat ik hiervoor moet betalen.

Ik heb vanmiddag een klacht bij UPC ingediend i.v.m. de zeer slechte beeldkwaliteit en technische problemen met TV538.
 
@HP Deskjet,

Ik heb je inmiddels een PM gestuurd. Het probleem is in onderzoek bij TV538. Er is daar een technisch probleem. Ze werken aan een oplossing.
 
Jordy-UPC zei:
@HP Deskjet,

Ik heb je inmiddels een PM gestuurd. Het probleem is in onderzoek bij TV538. Er is daar een technisch probleem. Ze werken aan een oplossing.

Dank je wel Jordy, je PM heb ik net gelezen. Volgens mij heeft TV538 genoeg aanlooptijd gehad om ervoor te zorgen dat alles in orde was vóór ze begonnen waren met uitzenden. Hanteert UPC geen beeld kwaliteit controles uit tijdens testuitzendingen?
 
hier ook echt slecht
slepende beelden
niet bij alle clips overigens
sommige lijken wel van youtube

hoop dat het beter word!
 
tis gewoon een zooi bagger
en daar gooien ze dan tcm de kabel voor af
en dan zeggen we hebben technische problemen
tis gewoon bagger en het zal wel bagger blijven kan je net zo goed op you tube clipjes opzoeken
want die lopen wel synchroom kwa beeld en geluid bagger bagger bagger
upc schaamt u dat je deze bagger op de kabel gooit en dat mensen er nog voor moeten betalen ook
heb er geen woorden voor en ben het volledig met hp deskjet eens
 
Ja het loopt inderdaad niet vlekkeloos :(
Veel haperingen in het beeld/geluid.

Mag toch hopen dat dit snel word opgelost.
Via Youtube is het perfect zelfs haha :)
 
HP Deskjet zei:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zo'n slechte beeldkwaliteit nooit eerder op de digitale kabel heb gezien. TV538 breekt alle recorden. Is TV538 met een webcam opgenomen? Een wazig, onscherp en in mijn opninie 'not broadcast quality' beeld wordt door UPC doorgegeven. Behalve de zeer slechte beeldkwaliteit loopt het geluid ook niet synchroon. Ligt het aan de amateuristische manier van uitzenden of heeft het kanaal technische problemen?

Als Royaal abonnee vraag ik me af hoe UPC de lef heeft om deze zender door te geven op deze manier. Niet te geloven dat ik hiervoor moet betalen.

Ik heb vanmiddag een klacht bij UPC ingediend i.v.m. de zeer slechte beeldkwaliteit en technische problemen met TV538.

Ik vind dat je dit heel goed verwoord. Vooral het gedeelte over het "Royaal" pakket.

Jammer dat er vanuit UPC geen antwoord komt waarom zij vinden dat dit in een duurder pakket hoort....
 
Het is gewoon te triest voor woorden dat zenders als TV 538 en Slam!TV in het royaal-pakket belanden als ze dergelijke kwaliteit afleveren. Ik vind het meer dan normaal dat UPC in ieder geval bij de zenders in het royaal pakket eist dat ze 16:9 en met een goede beeldkwaliteit uitzenden.
 
Ik vind het meer dan normaal dat UPC in ieder geval bij de zenders in het royaal pakket eist dat ze 16:9 en met een goede beeldkwaliteit uitzenden.
[/quote]
Waarmee je dus zegt dat zenders geen oude film die gemaakt zijn in 4:3 formaat mogen uitzenden(of moeten oprekken ::)
Ben het wel met je eens als het iets is in 16:9(of andere formaat) dan moeten ze dat niet in letterbox uitzenden ;)
 
johnsmeets zei:
Ik vind het meer dan normaal dat UPC in ieder geval bij de zenders in het royaal pakket eist dat ze 16:9 en met een goede beeldkwaliteit uitzenden.

Waarmee je dus zegt dat zenders geen oude film die gemaakt zijn in 4:3 formaat mogen uitzenden(of moeten oprekken ::)
Ben het wel met je eens als het iets is in 16:9(of andere formaat) dan moeten ze dat niet in letterbox uitzenden ;)

Je weet zelf heel goed wat ik bedoel. Als een programma/film van oorsprong 4:3 is dan kan je dat ook in 16:9 uitzenden (met verticale balken, bijvoorbeeld 13th Street en de NPO kanalen) of gewoon tijdelijk overschakelen naar 4:3 (zoals de RTL zenders dat doen). Films die in superbreedbeeld zijn gemaakt kunnen ook omgezet worden naar 16:9 met horizontale zwarte balken, zoals Film1 het doet.
 
Terug
Bovenaan