D
DanielvdMark
Hoi
Ik heb sinds gisteren de Cisco HD PVR decoder. Nu heb ik volgens de instellingen een signaalsterkte tussen de 46% en 64%, signaalkwaliteit 100% en een BER van 0.0-E6.
Is dit acceptabel voor het ontvangen van HD signalen? of moet er toch een versterker tussen?
Alvast bedankt.
Daniel
Ik heb sinds gisteren de Cisco HD PVR decoder. Nu heb ik volgens de instellingen een signaalsterkte tussen de 46% en 64%, signaalkwaliteit 100% en een BER van 0.0-E6.
Is dit acceptabel voor het ontvangen van HD signalen? of moet er toch een versterker tussen?
Alvast bedankt.
Daniel