• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldkwaliteit RTL4 t.o.v. publieke zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter EosFreak
  • Startdatum Startdatum
E

EosFreak

Ik heb de laatste tijd het idee dat de beeldkwaliteit van RTL4 minder geworden is, lijkt duidelijk op compressie. Op de publieke zenders kan ik dit niet constateren. Zou het kunnen dat er sterkere compressie word toegepast, zou het met de afgelopen werkzaamheden te maken kunnen hebben?
 
EosFreak zei:
Ik heb de laatste tijd het idee dat de beeldkwaliteit van RTL4 minder geworden is, lijkt duidelijk op compressie. Op de publieke zenders kan ik dit niet constateren. Zou het kunnen dat er sterkere compressie word toegepast, zou het met de afgelopen werkzaamheden te maken kunnen hebben?

Bedoel je hier analoog of digitaal mee
 
Heb dit ook al vaker gezien, maar is volgens mij per programma verschillend.
Gister met eigenhuisentuin was vrij veel compressie tezien, daarna wiekent nederland en was weer haarscherp.
 
Terug
Bovenaan