E
EosFreak
Ik heb de laatste tijd het idee dat de beeldkwaliteit van RTL4 minder geworden is, lijkt duidelijk op compressie. Op de publieke zenders kan ik dit niet constateren. Zou het kunnen dat er sterkere compressie word toegepast, zou het met de afgelopen werkzaamheden te maken kunnen hebben?