M
mr_rolin
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Philips HD box als tweede ontvanger.
Wat mij opvalt is, dat de beeldkwaliteit op zowel de scart- als de hdmi-uitgang niet echt scherp is. Het beeld is een beetje wollig.
Dit in vergelijking met de beeldkwaliteit van mijn Thomson DVR.
Ook de HD-kanalen zijn niet echt scherp in vergelijking met mijn HD satellietontvanger en de Philips HD-DVR van mijn buurman.
Dit alles is bekeken op een Sony full-hd LCD en een Panasonic full-hd Plasma (alle mogelijke resoluties zijn geprobeerd, dus daar ligt het niet aan).
Ook heeft de Philips HD box dezelfe irritante onhebbelijkheid als mijn oude Philips HD-DVR om op de HDMI-uitgang niet automatisch 16
en 4:3 om te schakelen.
Dit werkt alleen maar goed op de scart-uitgang.
Hoe is de mening van anderen met een Philips HD boxen over de beeldkwaliteit?
Mvg,
Rolin
Wat mij opvalt is, dat de beeldkwaliteit op zowel de scart- als de hdmi-uitgang niet echt scherp is. Het beeld is een beetje wollig.
Dit in vergelijking met de beeldkwaliteit van mijn Thomson DVR.
Ook de HD-kanalen zijn niet echt scherp in vergelijking met mijn HD satellietontvanger en de Philips HD-DVR van mijn buurman.
Dit alles is bekeken op een Sony full-hd LCD en een Panasonic full-hd Plasma (alle mogelijke resoluties zijn geprobeerd, dus daar ligt het niet aan).
Ook heeft de Philips HD box dezelfe irritante onhebbelijkheid als mijn oude Philips HD-DVR om op de HDMI-uitgang niet automatisch 16
Dit werkt alleen maar goed op de scart-uitgang.
Hoe is de mening van anderen met een Philips HD boxen over de beeldkwaliteit?
Mvg,
Rolin


.