• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldkwaliteit op AUTOMATISCH of RGB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter keijzer
  • Startdatum Startdatum
K

keijzer

Wat is de beste keuze van de beeldkwaliteit.

AUTOMATISCH of RGB

Tracht de beste instellingen te krijgen omdat mijn beeld en geluid niet synchroon loopt en dit niet te verhelpen is.
 
Dit heeft weinig met de audio te maken, eerder met beeld.
heb je een Philips => RGB
Ervaar je af en toe zwart/groen/rood/"negatief" beeld => RGB
 
Dat je em met een phillips op rgb moet zetten is onzin. Heb hier een phillips pfl5322/10 die eigelijk niet ondersteund zou moeten worden met hdmi en hb.. Op automatisch en hdmi.. Werkt goed en geen verkleuring of wat dan ook..
 
Philips 40PFL7605 uit 2010 en die staat gewoon op automatisch en nergens last van. Het klopt dat het bij bepaalde Philips-modellen op RGB moet staan, maar dat is voornamelijk bij modellen uit introductiejaar 2009 en eerder.
 
het is ook idd niet zo dat alle Philips modellen hier last mee hebben, kwestie van testen.
Philips is wel de hoofdmoot met problemen maar ook oa Sony en LG hebben er last van met sommige modellen.
 
Terug
Bovenaan