R
Roygsxf
Gisteravond voor het eerst gekeken via de Cisco DVR.
Het beeld valt best tegen.
De HD kanalen zijn wel scherper dan de anderen maar niet om van mijn stoel te vallen.
Het grootste minpunt vind ik het gebrek aan contrast, als je zapt dan is de achtergrond eerder donkergrijs dan zwart.
Ik weet niet of dat überhaupt wat zegt echter de kleuren zijn ook flets,het bijregelen van contrast en kleur maakt het beeld geforceerd en niet mooi.
De vorige box (Thomson niet HD,geen DVR) deed dat echt veel beter, niet HD kanalen zijn op deze box zowiezo veel beter.
Andere ervaringen?
Het beeld valt best tegen.
De HD kanalen zijn wel scherper dan de anderen maar niet om van mijn stoel te vallen.
Het grootste minpunt vind ik het gebrek aan contrast, als je zapt dan is de achtergrond eerder donkergrijs dan zwart.
Ik weet niet of dat überhaupt wat zegt echter de kleuren zijn ook flets,het bijregelen van contrast en kleur maakt het beeld geforceerd en niet mooi.
De vorige box (Thomson niet HD,geen DVR) deed dat echt veel beter, niet HD kanalen zijn op deze box zowiezo veel beter.
Andere ervaringen?
