• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeldhaperingen en blokjes

  • Onderwerp starter Onderwerp starter koos
  • Startdatum Startdatum
K

koos

Ben altijd wel redelijk tevreden geweest over horizon alleen laatste tijd vaak dat het beeld een seconde blijft stilstaan en blokjes en je hoort een geluid. Heb zelf niks veranderd. Nu op het moment heb ik dit op eredivisie live 1 hd
 
Volgens mij zit dit in de schakelingen van Eredivisie live 1. Ik heb er ook al vanaf het begin last van alleen op Eredivisie live 1.
Ikzelf heb geen Horizon maar de "oude HD recorder"
 
Kijk eens op UPC kanaal 11, RTL 4,5, Veronica, Film 1 kan. 107. Heb jij op die zenders ook last van blokjes e.d. dan zou ik als ik jou was UPC bellen voor een monteur.(nieuwe wcd).

Ik had er ook last van blokjes e.d., de wcd was de oorzaak.
 
Fradet zei:
Kijk eens op UPC kanaal 11, RTL 4,5, Veronica, Film 1 kan. 107. Heb jij op die zenders ook last van blokjes e.d. dan zou ik als ik jou was UPC bellen voor een monteur.(nieuwe wcd).

Ik had er ook last van blokjes e.d., de wcd was de oorzaak.

Heb niet last op de zenders die jij noemt maar vooralsnog alleen op eredivisie live hd 1
maar toch bedankt misschien dat het idd wel aan de wdc ligt
 
moet je een keer met de antenneplug achter in de tv bewegen / draaien
maakt dan geen goed contact ik heb dat bij toeval ontdekt bij mij is dat ook om de paar weken dat hij begint te storen en zo als ik dan aan mijn antenne plug beweeg/ draai is het beeld weer goed en heb ik weer volle signaal sterkte heel raar maar het werkt bij mij
ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
groet dolluk :laugh:
 
dolluk zei:
moet je een keer met de antenneplug achter in de tv bewegen / draaien
maakt dan geen goed contact ik heb dat bij toeval ontdekt bij mij is dat ook om de paar weken dat hij begint te storen en zo als ik dan aan mijn antenne plug beweeg/ draai is het beeld weer goed en heb ik weer volle signaal sterkte heel raar maar het werkt bij mij
ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
groet dolluk :laugh:

Alle tips zijn wellom :-)
 
eredivisie live heeft nogal last van G4, da's vrij nieuw dus die storing ook.
oplossing zit em vrijwel altijd de bekabeling.
 
kerby zei:
eredivisie live heeft nogal last van G4, da's vrij nieuw dus die storing ook.
oplossing zit em vrijwel altijd de bekabeling.

Wat is dan precies het probleem met 4G en eredivisie live?
Ik heb nu ff eredivisie live hd1 er voor de herhaling van Utrecht Fc Twente is er op. Ik zie soms ook kanaal 2 er doorheen en beeldvastlopers plus blokjes. Het was voorheen altijd goed.
 
Terug
Bovenaan