P
Papa_Doc
Heb sinds een week ineens 2 kanalen scifi en 13th street in 4:3 inplaats van 16
. In eerste instantie dacht ik dat ik een instelling verkeerd had op mijn box maar daar staat alles correct. Dus nu vraag ik me af heb ik een instelling verkeerd of is het een probleem dat iemand anders ook heeft.
