- Berichten
- 5.111
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Satelliet TV
- Ziggo
Afgelopen week had ik de scart kabel van de digitale decoder naar mijn TV vervangen door een eigen gekochte scart. Na een paar dagen kon ik ineens niet meer in de TV Guide komen. Kreeg steeds de melding 'even wachten aub', maar er kwam niets. Ook begon 13th street te haperen. Ik heb de oude scart erweer aan gezet. Ook heb ik een geforceerde firmware update geprobeerd. Ik heb een Thompson (zwart), dus ik hield de Ch- toets ingedrukt en haalde de elektricitieit er even af. Er verscheen geen melding dat hij ging updaten. Alleen ging het rode lampje langdurig knipperen (aantal minuten). Ook heb ik de fabriekinstellingenherstel gedaan. De zenders haperen gelukkig niet meer en ook kan ik de TV Gids weer in (echter duurt het vaak wel lang voordat ik erin ben). Alleen nu heb ik het volgende probleem: als ik de decoder aanzet gaat de TV niet automatisch meer naar het scartkanaal. Ook worden de breedbeeldkanalen niet meer automatisch op de TV in de goede stand gezet (breedbeeld-stand op mijn Philips lcd tv). Voor de zekerheid heb ik gekeken of het aan mijn TV lag, maar bij de DVD-speler gaat dit nog wel steeds automatisch. De instellingen van de decoder staat toch echt op 16
en RGB zoals het ook altijd is geweest. Wat kan het probleem zijn (ik kan wel gewoon TV kijken, maar het is toch wel erg ongemakkelijk zo)? Alvast bedankt!