Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
guppje25 zei:Kunnen de mensen van Ziggo eens kijken wat er aan de hand is met Boomerang en VH1 Classic.
Beide zenders lijken wel te zijn in gezoomd.
Het is op de Satelliet ook dus lijkt wel dat het in de aanvoer vanuit Engeland iets fout gaat.
Paul4321 zei:Ik heb al in geen eeuwigheid meer gekeken, maar het zijn toch vooral oude tekenfilms en oude clips die je op die zenders te zien krijgt? Die zijn merendeels ook niet in breedbeeld gemaakt. Dus moet je daar niets aan veranderen, net zomin als je oude zwartwitfilms moet gaan inkleuren, lijkt mij.
guppje25 zei:kijk eens naar de zenders. Dan zie je dat het niet klopt. Zelfs het logo vat buiten het beeld. Het is alleen bij deze versie van Boomerang.
VH1 Classic wordt door MTV zelf opgestraald naar de astra 1, maar volgens mij kijken ze zelf nooit naar die zender want is al een tijdje zo.