• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

beeld van rai uno op zwart bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
310
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
waarom gaat het beeld altijd op zwart als ze wedstrijden van italie uitzenden ???
 
Heel simpel: er zijn alleen uitzendrechten voor op Italiaans grondgebied.
 
RAI heeft geen uitzendrechten om die wedstrijden buiten Italie te laten zien.
 
Misschien als je Berlusconi een e-mailtje stuurd dat ze het veranderen ;) :laugh:
 
Ja het viel mij ook al op. Vroeger was dat gewoon te zien, handig voor de pizzabakkers. Rot op met je rechten... :'(
 
Sjah zei:
Ja het viel mij ook al op. Vroeger was dat gewoon te zien, handig voor de pizzabakkers. Rot op met je rechten... :'(

'Vroeger' toen ik nog analoog keek ging het beeld bij Rai Uno soms ook op zwart (althans gecodeerd waardoor het beeld compleet was vervormd).
 
Momenteel zit er een Franstalige loopband door het beeld op Rai Uno en TVE Internacional. De reden: https://tinyurl.com/3xwm38w

Serieus?? Dus UPC gebruikte nooit het signaal van de Hotbird van TVE en Rai-Uno dat de officiële aanvoer is en ook hogere bandbreedte?

Dat gaan ze nu hopelijk snel doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan