- Berichten
- 2.376
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Goedenmorgen,
Ik heb een ipad2 en wat ik erg jammer vindt zijn de zwarte balken die je ziet bij het draaien van een filmpje van b.v. you tube. Wie weet of dit te verhelpen is of komt het door het formaat van het scherm?
En als ik een ipad3 zou kopen heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem dus wat is wijsheid. Misschien beter een android kopen met een andere beeldverhouding? Wie weet hier meer van? b.v.d.
Ik heb een ipad2 en wat ik erg jammer vindt zijn de zwarte balken die je ziet bij het draaien van een filmpje van b.v. you tube. Wie weet of dit te verhelpen is of komt het door het formaat van het scherm?
En als ik een ipad3 zou kopen heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem dus wat is wijsheid. Misschien beter een android kopen met een andere beeldverhouding? Wie weet hier meer van? b.v.d.
