W
wesley82
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een Week de Cisco HD DVR box van UPC. Als k een programma opneem of op pauze zet slaat het beeld om de ca. 5 seconden een Frame terug. Het lijkt erop dat dit probleem zich alleen bij RTL 4 en 5 laat zien. Het is behoorlijk irritant omdat ik deze zenders vaak bekijk.
Bij UPC geven ze geen gehoor. Weten jullie misschien een oplossing voor dt probleem of hebben nog meer mensen hier last van?
Alvast bedankt
Gr, Wesley82
Ik heb sinds een Week de Cisco HD DVR box van UPC. Als k een programma opneem of op pauze zet slaat het beeld om de ca. 5 seconden een Frame terug. Het lijkt erop dat dit probleem zich alleen bij RTL 4 en 5 laat zien. Het is behoorlijk irritant omdat ik deze zenders vaak bekijk.
Bij UPC geven ze geen gehoor. Weten jullie misschien een oplossing voor dt probleem of hebben nog meer mensen hier last van?
Alvast bedankt
Gr, Wesley82
. Ben je wel al je data kwijt maar dat zou dan de oplossing zijn.